שיתוף
תגובות
חדשות » ראש המל"ל לשר החוץ הירדני: "ישראל מכירה בממלכה ההאשמית"
ראש המל"ל צחי הנגבי אמר לשר החוץ הירדני: "ישראל מחויבת לשלמותה הטריטוריאלית של ירדן" | מוקדם יותר זומן השגריר לשיחת נזיפה
מלך ירדן עבדאללה | צילום: שאטרסטוק Alexandros Michailidis

היועץ לביטחון לאומי צחי הנגבי שוחח הערב (שני) עם שר החוץ הירדני איימן ספאדי, וטען כי ישראל מחויבת להסכם השלום בין המדינות וכן לשלמותה הטריטוריאלית של ירדן. זאת, בהמשך לסערה שעורר נאומו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' לצד מפת "ארץ ישראל השלמה" ששטח ירדן נכלל בתוכה.

ראש המל"ל אמר: הבטחתי לשר הירדני שממשלת ישראל מחויבת להסכם השלום בין המדינות שחיזק את היציבות והביטחון באזור במשך כמעט 30 שנים ומכירה בשלמותה הטריטוריאלית של הממלכה ההאשמית". עוד הוסיף השר כי הם דנו גם במסקנות פגישת הפסגה שנערכה בהשתתפות הירדנים בשארם א-שייח' שלשום.

עוד מבחזית החדשות

מוקדם יותר הודיע משרד החוץ הירדני כי זימן את השגריר הישראלי לשיחת נזיפה בעקבות נאום סמוטריץ'. "זו הסתה פרועה והפרה של הסכם השלום", נאמר בהודעת המשרד.

גם באיחוד האירופי תקפו את השר הישראלי. שר החוץ האירופי, ג'וזף בורל, קרא לממשלת ישראל להתנער מהאמירות של סמוטריץ' כלפי הפלסטינים: "אני חייב להצטער על ההערות הבלתי מקובלות האלה. זה שגוי, לא מכבד, מסוכן ולא יעיל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים