שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו נגד נתניהו: "זה לא אותו איש שהכרתי"
מצעד ה"לשעברים"
לטענת פרדו בכירי הקואליציה: "מפעילים על בג"ץ לחץ שדומה למאפיה הסיציליאנית" | על ההסכם עם איראן: "נתניהו צריך לנשק לביידן את הרגליים"
ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו | צילום: התנועה לאיכות השלטון

ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו התראיין הערב (מוצ"ש) ל"פגוש את העיתונות" ותקף את התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו. "זה לא אותו איש שהכרתי", אמר פרדו "נתניהו של לפני עשור היה מגלגל את ראש הממשלה של היום מכל המדרגות".

לדברי פרדו "אני מעריך שכל ארגון במדינת ישראל נמצא כרגע במצוקה לא קטנה. לצערי הרב, הוויכוחים שמלווים את התוכנית המשפטית חדרו לכל בית, לכל מחלקה בצה"ל, לכל יחידה במוסד או בשב"כ. זה נמצא בכל מקום".

עוד מבחזית החדשות

פרדו התייחס לאי ההתייצבות בחיל האוויר ואמר: "בשביל שהטייסים יוכלו לבצע את המשימה נדרש אמון מלא בדרג המדיני", הסביר. "כשטייס עולה לאוויר ואמור לשחרר פצצה למקום מסוים, הוא צריך להיות בטוח ב-100% שהפצצה הזו לא תיפול על חווארה".

לגבי פסיקת בג"ץ אמר פרדו "אני מעריך שאם הייתה התנגשות בין הקשבה לבג"ץ לבין הוראה של ממשלת ישראל, שם הייתי מניח את המפתחות". "על כל נושאי התפקידים היום יש משקולת שלא הייתה מעולם על כתף של ראש ארגון".

ראש הממשלה נתניהו הוא זה שבחר בפרדו לתפקיד ראש המוסד. "עבדתי איתו חמש שנים, יש לי מעל 1,500 שעות נתניהו", סיפר. "אפשר היה לראות כבר לקראת סוף הקדנציה שלי כראש מוסד שקורה משהו. נתניהו שאני הכרתי לפני עשור היה זורק את ראש הממשלה הנוכחי מכל המדרגות. הוא היה אומר: "לראש ממשלה כזה אין זכות לשבת על כס ראש הממשלה".

פרדו תקף את שרי הממשלה וחברי הכנסת שקוראים לא לציית לפסיקת בית המשפט. "אני לא מאמין שממשלת ישראל, שראש הממשלה נתניהו, יעזו לא לקבל את פסיקת בג"ץ" אמר פרדו והוסיף "העובדה שנתניהו לא אומר בפה מלא שהוא ימלא אחר פסיקה, זה מעמיד את מדינת ישראל באור לא יפה".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר פרדו: "שרים וחברי כנסת מתחכמים, ולתפיסתי מפעילים לחץ שדומה קצת למאפיה הסיציליאנית – בתור מגמה לאיים על בג"ץ".

לדעת פרדו, אם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן יגיע להסכם עם איראן על תוכנית הגרעין, נתניהו יצטרך "לנשק לו את הרגליים". "מי שמפרק את חיל האוויר ועומד לאבד יכולת, הדבר האחרון שירצה לראות זה את איראן שועטת לגרעין. אם אכן הנשיא ביידן יביא לסטטוס קוו, להקפאה, להפחתה בהתעצמות האיראנית, זה יהיה מבורך – כי מה שאנחנו עושים פה, זה אסון".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. תעמלות השמאל גייסו את כולם נגד נתניהו חוץ מנתניהו בעצמו הגיע פרדו וגייס את נתניהו נגד נתניהו ולא סתם נגד אלא כלשונו היה מגלגל אותו מכל המדרגות כך עובד תעמולה השיקרית לבלבל אנשים די שטחיים שלא יצביעו עבור נתניהו בעתיד ויתמכו בהפיכה נגדו בהוה

  2. נו מה חדש ומה חידש ?הוא שמאלני כמו רוב הלשעברים שלא מוצאים את עצמם היום. מעדיף את נזקי הימין מהמוות שהביאו עלינו כל הלשעברים והשמאל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים