שיתוף
תגובות
חדשות » ראש המוסד: בכוונת איראן להרחיב את אספקת הנשק המתקדם לרוסיה
דוד ברנע בטקס חלוקת תעודות הצטיינות לאנשי מוסד התריע, כי האיראנים מסוגלים לפגוע גם במדינות מוסלמיות ידידותיות, והתחייב שלא יאפשר לטהראן להשיג נשק גרעיני
ראש המוסד דוד ברנע בטקס מצטייני המוסד בבית הנשיא, הערב | צילום: חיים צח / לע"מ

ראש המוסד דוד ברנע אמר היום (חמישי) בנאומו בטקס חלוקת תעודות הצטיינות לאנשי המוסד שהתקיים בבית הנשיא, כי בידי ישראל קיים מידע ולפיו איראן מתכוונת "להעמיק ולהרחיב" את אספקת הנשק המתקדם לרוסיה עבור המלחמה באוקראינה.  

יש לציין, כי זו פעם ראשונה שראש המוסד מתייחס בפומבי לסוגיית אספקת הנשק האיראני לרוסיה ומאשר בקולו כי ישראל העבירה מידע מודיעיני לבנות בריתה, על כוונתה של איראן לספק כטמ"ב לרוסיה במהלך המלחמה.

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר ראש המוסד, כי המוסד התריע שאיראן תיקח צד בעימות ותסייע לרוסיה במלחמה באוקראינה. לדבריו אחרי שאיראן טענה תחילה כי כלי הטיס הבלתי מאויישים הועברו לרוסיה לפני המלחמה, המוסד השיג מידע מודיעיני שהוכיח שהאיראנים שיקרו.לדברי ברנע  "העמדנו באור המציאות את מועד אספקת אמצעי הלחימה לרוסיה למרות השקרים שנשמעו מכיוונה של איראן. לנו השקרים האיראנים אינם חדשים". ברנע הדגיש בדבריו כי גם היום המוסד מתריע בפני בנות בריתה של ישראל, על כוונתה של איראן להרחיב בחשאי את אספקת הנשק לרוסיה.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שוחח היום בטלפון עם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ודן איתו לגבי המלחמה באוקראינה. לאחר השיחה עם פוטין התקשר נתניהו באופן חריג לראש הממשלה היוצא יאיר לפיד ועדכן אותו בפרטי השיחה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים