שיתוף
תגובות
חדשות » ראש ארגון פשע ואחרים נעצרו בחשד לסחיטה באיומים של קבלנים
שוטרי היחידה למאבק בפשיעה כלכלית בלהב 433 פתחו בחקירה בחשד לסחיטה באיומים של קבלנים שיוותרו על זכייתם במכרז מטעם אגף הנדסה ובינוי במשרד הביטחון
מעצר חשוד | צילום: דוברות המשטרה

במסגרת חקירה של שוטרי היחידה למאבק בפשיעה כלכלית בלהב 433, נעצר ראש ארגון הפשע אבו לטיף, ושניים נוספים, בחשד לסחיטת קבלנים שזכו במכרזי משרד הביטחון. מעצרו של לטיף אבו לטיף מתרחש על רקע פרשת "המיליארד השחור" שבמסגרתה הצליחה המשטרה לפגוע בצורה קשה בארגון הפשע, שנחשב לאחד מהחזקים ביותר בישראל. לטיף אבו לטיף הוא האח השני במשפחה שנעצר, אחרי מעצרו של נידאל אבו לטיף שמואשם בתקיפה.

מחומר החקירה עלה החשד כי השלושה היו מעורבים בסחיטת קבלנים שיוותרו על זכייתם במכרז מטעם אגף הנדסה ובינוי במשרד הביטחון, לביצוע עבודות עפר בבית ספר לשוחרים בכרמיאל בהיקף של כ-25 מילון שקל.

עוד מבחזית החדשות

על פי החשד, השלושה סחטו באיומים את הקבלנים שזכו במכרז, שיוותרו על זכייתם והעבירו את ביצוע עבודות העפר לידיו של הקבלן החשוד. בשל כך, הודיעו הקבלנים הזוכים למשרד הביטחון כי הם מוותרים על זכייתם במכרז.

בהמשך, התלונן אחד הקבלנים הזוכים במכרז על איומים נוספים שקיבל מהחשודים, לאחר שזכה פעם נוספת במכרז משרד הביטחון בעבודות להקמת המכשול בגבול לבנון. הבוקר כאמור נעצרו השלושה והובאו לחקירה במשרדי יחידת להב 433 ובסיומה יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט השלום בראשון לציון.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. גם בכנופיות במגזר היהודי יש סחיטה להב יודעים מזה .בן גביר אם יחסל את הכנופיות צריך לתמוך בו פוליטית , המשטרה לא עשו כלום עד שבא בן גביר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים