שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » קרעי: "הממשלה תפוסה בצוואר על ידי תומכי טרור"
נאום תוקפני
סגן יו"ר הכנסת ח"כ אחמד טיבי הוריד את ח"כ שלמה קרעי מהדוכן לאחר שזה אמר לח"כ סמי אבו שחאדה: "תשתוק תומך טרור מחבל"
שלמה קרעי | צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת

ח"כ שלמה קרעי נאם היום במליאת הכנסת ולא חסך בביקורת על השרים בממשלה. על סגן שר הכלכלה, יאיר גולן: "האיש החצוף והבזוי הזה, שאני מודה לקב"ה כל יום שהוא לא מונה לרמטכ"ל, שמקבל משכורת חודשית של למעלה ממאה אלף שקל על חשבון הציבור, צוחק על אנשים שאיבדו משכורת מינימום (משגיחי הכשרות) ויתקשו להביא לחם וחלב הביתה. פשוט גועל נפש".

על שר האוצר הוא אומר: "מטילים מיסים על החד פעמי, על האוכלוסיות החלשות ביותר, על משפחות ברוכות ילדים, ושר האוצר המושחת, חסר המוסר ושונא היהדות והחרדים, צוחק עליהם וממליץ להם לשטוף כלים. הבת שלו עם המיליונים בחשבון תשתמש כנראה בעוזרת כדי לעשות את זה".

"הפגיעה האנושה, בנשים הדתיות והחרדיות עם מעונות היום. ועוד יותר מכך בנשים המוחלשות ביותר בחברה, שעובדות במקצועות שוחקים, והעלתם להן את גיל הפרישה. איפה הבושה שלכם?"

"ממשלת הוד נוכלותו רואה בעין יפה הקמת בית טרור לתנועה האסלאמית בארץ ישראל, ותשתדל במיטב מאמציה להקל על השגת מטרה זו, בתנאי ברור שלא ייעשה שום דבר העלול לפגוע בזכויות ובמעמד המדיני של האחים המסולמים בכל ארץ אחרת. אודה לך אם תביא את ההצהרה לידיעת מועצת השורא".

"חשוב מאוד שעם ישראל יכיר וידע שעובדים עליו בעיניים, שממשלת ישראל תפוסה בצוואר על ידי תומכי טרור בעיניים פקוחות לרווחה, שמתק השפתיים והנחמדות הם שיטה להסתרת המטרה האמיתית בדרך לרצון שלהם לחסל את ישראל.

סגן יו"ר הכנסת ח"כ אחמד טיבי הוריד את ח"כ שלמה קרעי מהדוכן לאחר שזה אמר לח"כ סמי אבו שחאדה: "תשתוק תומך טרור מחבל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים