שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » קריסת העגורן: גופת גבר נפלטה לחוף הים באשדוד
תוך כדי שכוחות ההצלה מחפשים אחר שני הנעדרים כתוצאה מקריסת העגורן נפלטה גופת גבר בחוף באר שבע באשדוד | נמשכים החיפושים אחר הנעדר הנוסף
הזירה בו נמצא הנעדר | צילום: דוברות מד"א

גופת גבר אותרה הבוקר (רביעי) בחוף באר שבע באשדוד, יממה אחרי קריסת העגורן בתחנת הכוח רוטנברג שבאשקלון. מאז התאונה חיפשו כוחות ההצלה אחר מפעיל העגורן ואחרי דייג בן 66 מאשדוד, שהוגדרו כנעדרים.

קריסת העגורן בתחנת הכוח באשקלון | צילום: יוסי וויס/חברת החשמל

הדיווח על מציאת הגופה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש בשעה 07:42. ממד"א נמסר כי לחובשים ולפרמדיקים שהגיעו במקום לא נותר אלא לקבוע את מותו של הגבר, שאותר ללא רוח חיים.

עוד מבחזית החדשות

"אבא כל הזמן היה דג על הגשר, בכל פעם בנקודה אחרת", אמר בנו של הדייג שנעדר. הדייג, גמלאי של חברת החשמל, הגיע כהרגלו לדוג על המזח והותיר את רכבו מול המסוע. לאחר הקריסה הבינו כוחות ההצלה כי גם הוא נעדר. "כל העובדים הוותיקים מגיעים לשם לדוג", אמר הבן. "אם הוא היה יודע שזה יהיה מזג האוויר הוא לא היה נוסע לשם לדוג, אבל מי ציפה למזג אוויר כזה? זה התחיל משום מקום".

דוד מזרחי, מנהל תחנת הכוח, הודה בריאיון ל-ynet כי "לא צפינו רוח בעוצמה כפי שהייתה אתמול בערב" לדבריו, "עשרות שנים אנחנו מפעילים את העגורנים האלה, אבל במצבים קיצוניים הם נכנסים למצב של נעילה שמונעת מהם את השפעת הרוחות. עברנו כאן מזגי אוויר קיצוניים, גם סופת ברברה האחרונה. במקרה הספציפי הזה יש כאן אירוע חריג במיוחד שאנחנו מנסים ללמוד אותו. יש לנו את הכלים לבחון ולנתח את האירוע הזה כדי ללמוד מה היה פה בדיוק. כרגע מוקדם מדי לומר".

ניקולאי, המאבטח שהיה סמוך לעגורן שקרס, שהוגדר כפצוע ופונה לבית החולים ברזילי, שחזר אתמול ל-ynet את רגעי הקריסה: "עמדתי בעמדה שלי ופתאום התחילה רוח מטורפת. זה קרה ממש תוך שניות. העגורן התחיל להתנדנד והזיז את כל המסוע. הכול רעד, החשמל נפל. ניסיתי לקרוא לעזרה, אבל לא היה לי איך. ניסיתי לרוץ החוצה לכיוון הכניסה אבל המסוע היה כבר חצוי אחרי שהעגורן קרס. קפצתי לאונייה שליד ונחבלתי ברגלים. שמעתי צעקות לעזרה. צלצלתי מהטלפון הפרטי שלי לפיקוח ודיווחתי על מה שקרה. קראתי לכוחות, אמרתי להם שאני חושב שיש אנשים בתוכו, שיש לכודים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים