שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » קרדיולוג בכיר בשיבא על הפגנת המיליון: "ארגון טרור קיצוני"
פרופסור עמית שגב שמייחס את עצמו כאיש ימין, יצא נגד מחאת המיליון של הימין ביום חמישי בירושלים |"לא הייתה מביישת שום ארגון טרור או את משמרות המהפכה האיראניים"
פרופסור עמית שגב | צילום: דוקטורס

מנהל המערך הקרדיולוגי בבית החולים שיבא תל השומר, פרופסור עמית שגב, יצא נגד הפגנת התמיכה ברפורמה שהתקיימה ביום חמישי בירושלים. לדבריו: "לא הייתה מביישת ארגון טרור קיצוני", כתב. שגב, שמכנה את עצמו כאיש ימין, כתב את הדברים בדף הפייסבוק שלו אחרי "הרבה זמן בו הרגשתי שעליי להיות ממלכתי, קראתי להידברות ונמנעתי מהשתתפות בהפגנות".

"הפגנת הימין הקיצוני (כן קיצוני, הם לא הימין הליברלי שסמלה תנועת החירות בה הייתי פעיל כנוער הליכוד) הנוראית אתמול שברה אותי לחלוטין ולא הייתה מביישת שום ארגון טרור או את משמרות המהפכה האיראניים".

עוד מבחזית החדשות

שגב התרעם על כך שהמפגינים דרכו על תמונותיהם של שופטי בג"ץ: "השופטים האלו הם שומרי הסף, הם הערכאה המשפטית האחרונה, להזכיר רק כדוגמא, הם אלו שאישרו וכפו על המועצה הדתית בירוחם להכניס אישה דתיה ראשונה לשורותיה ועוד החלטות ששמרו עליכם".

"תתביישו" כתב שגב "חבורה של פרחחים שהשתלטה על המדינה במקרה, בזכות חברים שלי נאיבים שהצביעו לליכוד והיום רוצים לקבור את עצמם'".

אם אתם תוהים, הפרופסור עמית שגב מצא לו בית חדש כשהוא מסיים אתה הפוסט "להתראות בקפלן", הלא הוא מעוז ההפגנות העיקרי מדי מוצאי שבת בתל אביב נגד הרפורמה המשפטית.

הצטרפו ועקבו אחר

63 תגובות

  1. חברים יקרים זה איש מזוייף אולי גם התפקיד שלו לא בא בדרך הישרה…הוא חד צדדי ..הוא לא מצא עד היום במשך 4 חודשים לגנות את השמאל האנרכיסטי…שמשמיצים מגדפים את כל שרי הממשלה ובמיוחד את ראש הממשלהבכל מיני דמויות אפלות ..לזה הוא מסכים זה לא חציית קו אדום בוהק…

    1. הוא בטח לא ימני …כנראה מתחזה לימני עלוב…בושה לנפל כזה איפה שהוא נמצא ..בקיצור מזבלה

  2. ימני אתה ממש לא
    מתוך למעלה מ600 אלף ובחרת להדגיש את הבודדים
    שלא ניפול לידיים שלך לא הייתי רוצה שתטפל בי או בקרובי .
    ו64 מנדטים יזכרו אותך מהיום כמי שטינף עלינו

    1. צודק לגמרי אני איתך שהוא בושה האיש הזה שמבזה את הימין בגלל כמה אנשים שעשו מעשה…

  3. ובניית מיצג של ראש הממשלה מזהב ולהפילו ולדרוך עליו זה סבבה….

  4. אני בטוחה שרופא הזה עושה מיונים מי ימין ו י שמאל וככ ה מטפל בהם
    בושה

  5. בית החולים שיבא צריך להתבייש בך
    אתה בושה לפרופסור קרייס יצחק
    השמולאנים מה הם עושים יותר גרועים מאיראנים
    בעלי נהרג במלחמה מכירה את פרופסור קרייס אישית
    קח ממנו דוגמה

  6. הפגנות השמאל הם לא טרור.
    כי בסך הכל הם חוסמים כבישים ואם עובר חרדי הם שולחים אותו פצוע קשה לבית חולים אם נהג משאית מעיר לשמאלנים הוא מגיע פצוע קשה לבית חולים
    אם שמאלנים ניכנסים לבתים של זקנים שורפים להם את התכולה זה לא טרור
    זה השמאל
    וגם בגץ יעשה הכל לא לחקור.
    כי הם עובדים למענו כרגע.
    אני לא מיתרגש מהתואר שלך
    גם מנגלא היה רופא
    וכל הגרמנים ב1933 עד 1942 היו משכילים
    גם אם אתה

  7. לעשות פסל של ראש ממשלה ביבי וליתלות אותו על עמוד זה אומנות.
    להכניס ילדות לכלא רק כי הפגינו בצורה חוקית נגד גירוש יהודים מבתייהם זה חוק גם אם זה נגד החוק.
    להסית לשפיכות דמים של אנשי ימין זה מותר
    רק לימין אסור כלום
    אז איבדתה את זה לגמרי
    שופטי בגץ אהוביך שמשחררים אנס ערבי רק ביגלל שהוא אנס יהודיה בקנס של 4000 שקל זה ראוי בעניך
    אז לך תהיה ערבי שמאלני טרוריסט כמוהם.
    ושחרר אותנו מימך

  8. תתבייש לך וכדאי שתבלום את הפה שלך .. אני הייתי בקו הראשון ןניפצעתי ואתה מכנה אותי גוף טרור בגלל אנשים כמוכם יש שנאה ופרוד.. לך לע..ז"ל..

  9. אתה אדם הזוי למרות הטייטלים אתה לא אדם מרשים, עיוור ופועל כחלק מעדר,מוטה ולא שייך לעם ישראל ובטח ובטח לא ימני ,אתה זרג ולא יותר ,רמת האינטילגנציה בנושא מתחת לכל ביקורת והכי חשוב לא מעוניינים לשמוע את דעתך-דפוק וימים יגיעו שתמצא עצמך מובטל

  10. מר שגב גם אני רופא ובהפגנה היו רופאים ו קרדיולוגים לידי אז אתה פשוט לא ימני אתה מחפש מעמד או כסף או מינוי

  11. לא נוח לחיות עם אנטישמים כמוך פרופסור אהבל. ימין אתה לא. אתה אולי שקרן טוב. ורופא מטומטם חסר שכל. אנטישמי עוכר ישראל זה מה שאתה. ואנחנו טרור שנלחם במחבלים כמוך. לסלק אותך מהמדינה

  12. אז עכשיו הימין מתלונן גם על רופאים גם על טייסים גם על רמטכלים וגם על מתנדבים מי נשאר לכם להאשים לפני שתבינו שהשינוי החיובי לא יכול לבוא מהשמאל רק אם הימין יתעשת ויהיה הגון כלפי המדינה יהיה פה נוח לחיות

  13. אם הטרור היה נראה כמו הפגנת הימין
    לא היה עד היום אפילו נפגע אחד.
    אולי כמה תמונות?
    אתה לא ימין גם לא שמאל.
    אחי אתה בקצה השמאלי ביותר.

    1. האמנם? ״מעורבות הימין״ אינה מוגבלת ל״הפגנות ימין״. מה עם עצרת השלום שהסתיימה ברצח רבין? ורצח אמיל גרינצווייג? ורצח שירה בנקי?

  14. רופא תומך במרד טרוריסטי נגד השלטון הנבחר והחוקי.
    לאיזה שפל מוסרי תרד עוד החברה השמאלנית?

    1. כשהימין והלה פמיליה קיללו ילד בן 11 בכניסה לקיבוץ ואסרו על תושבי ניר דוד להיכנס לקיבוץ זאת הדמוקרטיה שלכם שהם הגיעו להפגנות השמאל והרביצו וקיללו אנשים זאת הדמוקרטיה שלכם השמאל חוסם את קפלן כמו שהימין חוסם את ירושליים ואני הייתח בהפגנה של מאתיים אלף איש ולא ראיתי דגל פלסטין אחד ואם היה אז זה בושה אבל קל לכם להכליל מאות אלפים בגלל אנשים קיצוניים שלא נדבר על הימין הקיצוני שמוכן להרוג אנשים מהעם שלו

  15. הביבי וחבורת הזבל מובילים את ישראל להתאבדות המונית
    לא יקרה
    הרבה קודם תהיה מלחמה
    כשבצד של הפסיכים יש עארסים גלוחי גולגולת, פרחות עם ציצים מנופחים, דוסים מאוננים וקצת לה פמיליה ונערי גבעות שיפלו במכה הראשונה.
    בצד שלנו יש לוחמים, קצינים, שייטת, סיירות, טייסים, סייבר, מודיעין, רופאים, והרבה כסף …..
    יאללה בואו נתחיל ונגמור עם זה.
    יש הרבה עבודה לאחרי המלחמה, יש לטרנספר את הבבונים שיישארו חיים, יש בנייה מחדש. ויש לחוקק עונש מוות למובילי המהפכה ….. נדרוש בכל תוקף לשמוע "אין דופק " אחרי זריקת הרעל.

    1. תגובה של מטומטם כי בשמאל אין משוגעים
      לך תחפש את האחיות שלך איפה הם מעשנות סמים

  16. דר' איזו צביעות? לאהפריע לך חסימות כבישים בסיטונות של האנרכיסטים שבהם אתה תומך, שמוציאים דבתנו רעה בחו"ל. סרבנות טייסים שגובלת במרד. תמשיך בצביעות יש לך כנראה מטרה

    1. כשהיו צריכים להפציץ כול לילה בסוריה ולהחזיר ללבנון הטייסים סירבו? זה מה שחשוב שיש קבוצה שבקושי עוזרת למדינה ורק מתלונת על טייסים כמובן שזה חלק ולא כולם

      1. שמגייסים לטייסים רק את השמאלנים השמנמנים של תל אביב והקיבוץ ואת הספרדים והרוסים והאתיופים זורקים לקו בשריון וצנחנים, אז זה המצב. וכן גם ב8200 לא מביאים חברה מהפרפיריה. אז תחשוב לפני שאתה מגיב!

  17. דיייייי כבר להתפלצן !! פשוט רצית להיות כמו כול חבר׳ה שלך!! המציאות היא ממש פשוטה !! השמאל עושים מה שבא להם , כולם תומכים בהם , הם חוסמים כבישים בעזרת המשטרה , נכנסים לבתים וגונבים דברים כדי לחסום כבישים , מתפרעים , עושים השוואות של נאצים , דגלי פלסטין , שלטים של שנאה ברמה הכי גבוה , אני לא אסיים לומר עד כמה הם מתנהגים כמו בהמות!! אז במקום לצאת על אנשים שיצאו להפגין בצורה מכבדת , פשוט תודה שבא לך לעבור צד , ואני לגמרי יכולה להבין אותך, הרי הם הכי דמוקרטים , ליברלים, מקבלים את כולם , חכמים ועוד .. כמובן זה רק כלפי חוץ , כי בפנים הם האנשים הכי חלולים ומושחתים , ויש פנו המון דוגמאות .

  18. כמה מפגינים בדיוק דרכו על התמונה. מתוך כל מי שהיה שם. איך אפשר לצבוע הפגנה שלימה בצבע הזה, בכלל כמה עשבים שוטים והזויים. נראה לי שהתרופה הקרובה עליך לטפל בלב שלך.. ולנקות את כל הרוע שטמון בו

  19. להגיד כאלו דברים…ולהציג עצמו כאיש ימין…פשוט הבנתי שכל המטורללים האנרכיסטים משקרים והזויים ברמות שזה כבר שיגעון. צריך לבדוק שאין ליצור הזה כלבת.מוחו ניזוק ללא תקנה זהו זומבי

  20. כנראה שגם לוחמי המחתרות, צה"ל וכל שלוחטתיו הם גם ארגוני טרור קיצוניים ביותר לפי דבריך מר קרדיולוג.
    אוי לעם ישראל עם דעות כשלך המתאימות לבוגדי ישראל השפלים.
    אתה ושותפיך רק מחזקים את הימין השפוי והמחובר לעמו, לארצו ולמורשתו, והקץ לשלטון השמאל החמסי בוא יבוא במהרה.

  21. מדוע דעתו חשובה ? כמוהו עוד הרבה אנשים שהם חכמים מאוד בתחום שלהם אבל אין להם שום מושג בדברים אחרים…

  22. תתביש לך אני אחות מוסמכת בעלת תואר שני ולא שייכת לשום ארגון טרור ובהפגנת התמיכה היו אנשים בעלי ערכים ואכותיים תחזור בך מדבריך

  23. לפרופסור המכובד, אם היית מעיר וזועק כאשר בהפגנות השמאל הציגו את ביבי ואת שרה בכל מיני בובות ומצגות זוועה הייתי לוחצת לך יד ואומרת, שפו, אולם מכיוון שכאשר עשו כל זאת לביבי ורעייתו, לא שמעתי אותך ואת כל המוחים ואת שופטי בית המשפט זועקים. אז אני לא מסכימה איתך ולא מקבלת את הכעס והבושה שאתה מתבייש. שהרי מי ש תחיל לזלזל בבריות זה השמאל עם כל מנהיגיו. שהגיע עד לבקשה שי6ציאו את ביבי לניבצרות כיוון שידיו רעדו באחד ההופעותיו בטלוויזיה וניסו להוציא אותו מתפקידו בכל מיני תואנות שאוו ושיקריות. כאשר אתה מעביר ביקורת תעביר אותה על שני הצדדים.
    אז תהייה אמינות בדבריך.

  24. פרופ' שגב
    צר לי שהגעתה למסקנות האלה מבלי שההייתה בהפגנה.
    גם אני ימין ליברל .
    אנשים כואבים את מה שבג"צ עולל לעם
    במשך השנים.
    המסה הקריטית בביזוי מדינת ישראל תמצא באירועים של בלפור וקפלן כולל דגלי פלסטין
    הרוצים להשמידינו.
    יום טוב וצינתורים מוצלחים ללא הבחנה "פוליטית "
    אזרח סוג ז'

  25. למה האדם הזה לא בכלא?? להכניס אותו לכלא, על קריאה למליון יהודים אוהבי הארץ, נשים, זקנים וילדים, משרתי צה"ל, ומשלמי מיסים בשם משמרות המהפכה, ארגון טרור ועוד. אין לו לב, לאיש שאמור לטפל בלב.
    והוא גם מתרץ את דברי ההסתה החולניים שלו, בכך ש"הם דרכו על תמונות שופטי בגץ". כל מליון האנשים דרכו על התמונות? אולי היו שם כמה בודדים.
    וגם אם כן, האם זה פחות נורא מ: לקרוא למרי אזרחי. לקרוא לשימוש בנשק חם נגד ראש ממשלה מכהן ושרים נבחרים. לחסום כבישים ושדה תעופה ולרגום באבנים ובמקלות מכוניות. לשרוף תמונות ולקרוא לרצח נתניהו. לאיים באי שירות צבאי בתקופות כאלה בהן ישראל מאוימת על ידי מדינות ערב וארגוני טרור. להכפיש את ישראל בכל העולם. להוריד את דירוג האשראי של ישראל. כל אלו מתקטנים ומאבדים את משמעותם לעומת כמה שדרכו על תמונה של חיות….
    ושאלה נוספת. האם באמת אותם שופטים הם "שומרי הסף של הדמוקרטיה"? בגלל פסיקה אחת של אשה בדימונה ששולבה במועצה הדתית?! ומה עם אלפי פסיקות לטובת מחבלים מורשעים, קשירת ידי חיילי צה"ל, הריסת ישובים ישראלים, בלימת חקיקה לטובת ישראל, קידום אינטרסים שמאלניים אנטי ישראלים, וחקיקה אנטי דתית במוצהר? כל אלה, מהווים קו אדום, אנטי ישראלי, אנטי דתי, ואנטי ימני מובהק, הנוגד את מהותה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, את מירשת ישראל, ואת חזונם של ראשי הציונות כדוד בן גוריון, הרצל, אחד העם, וזבוטינסקי.
    אז מי אתה, "דוקטור" שתטיף מוסר לאזרחים נאמנים ששתקו בזמן שאתה וחבריך האנרכיסטים מנסים לשרוף את המדינה כבר 17 שבועות? כל אחד ואחד מהמשתתפים בהפגנת המליון, הוא יהודי ישראלי נאמן, ואתה וחבריך מהשמאל האנרכיסטי שייכים במעשיכם לאיראן, ולארגוני הטרור הפלסטינים, ועל כך תשפוט אתכם ההסטוריה. ובנתיים אני קורא לממשלת ישראל ולמשטרת ישראל לעצור איתך, לבטל את רעיון "הרופא" שלך, ולהשליך איתך לכלא.

  26. אם זאת שפיטתך את הפגנת הימין אשמח לשמוע את דעתך על הפגנות השמאל הכוללות חסימת כבישים,הריסת מבנה פרטי של אדם שאינן מעורב, סיסמאות שלוחות הרסן מיצגים איומים תמונות של חברי ממשלה ובתוכן ראש הממשלה המבזות ומשפילות ובמיוחד חשובה לי דעתך על הנפת דגלי פלסטין על ידי יהודים באתרים כאלה ואחרים אך במיוחד בתל אביב

  27. אם זאת שפיטתך את הפגנת הימין אשמח לשמוע ממך את דעתך על הפגנות השמאל חסימת הכבישים,הריסת מבנה פרטי של אדם שאינן מעורב,את הסיסמאות שלוחות הרסן המיצגים המבישים תמונות של חברי ממשלה ובתוכן ראש הממשלה המבזות ומשפילות ובמיוחד חשובה לי דעתך על הנפת דגלי פלסטין על ידי יהודים באתרים כאלה ואחרים אך במיוחד בתל אביב

    1. אם הטרור היה נראה כמו הפגנת הימין
      לא היה עד היום אפילו נפגע אחד.
      אולי כמה תמונות?
      אתה לא ימין גם לא שמאל.
      אחי אתה בקצה השמאלי ביותר.

  28. למה מגייסים טייסים פרופסורים וכיוצא בזה?
    האם רק הם קיימים במדינה?
    האם המדינה מושתת רק עליהם?
    הרי אם אין חולים, אין רופאים, אם אין נוסעים לח"ל אז אין צורך בטייסים.
    הטייסים לא למדו רק להלחם, זאת פרנסתם העיקרית, מי מממן אותם? אזרחים סוג ב לטענתם.
    אז נסכם בזאת, אנו תלויים זה בזה.בכל העיניינים.
    אפילו השופטים, אם אין עבריינים ואין משפטים, אז אין גם שופטים.
    אם נרצה נקים לנו ערכאות משלנו שיהיו מקובלים על הציבור שלנו.
    מימלא בית המשפט פשט רגל מלפני הרבה שנים.

  29. אתה מחבל טרוריסט קרדיולוג תעסוק בעבודתך ואל תתערב במדיניות הממשלה
    הימין טהור השמאל ארגון טרוריסטים התבלבלת

  30. שישמור את חוות הדעת שלו לתחומים בהם הוא הוסמך.. זה שהוא סיים דוקטורט ברפואה לא הופך את הגיגיו לשווים וראויים לציטוט יותר מכל אחד אחר.

  31. אתה אולי קרדיולוג אך אפס כלומניק הימין הוא בממשלה ואתה תתעסק בעבודה שלך ואל תשמיע דעות שקריות

  32. מעניין לראות איך יגיבו רוטמן או יריב לוין אם ישלחו להם מצנטר ערבי יא באבא!?

  33. צביעות של אנשים ,שעברו שטיפת מוח . לא הפריע לו ששרפו תמונות של נתניהו , הפגינו עם דגלי אש"ף, כתבו בענק : ביבי בוגד , בציגו את נתניהו , בתור הילטר ובתור פרעה. בסרטון , רואים בבירור, שרוב האנשים לא דורכים על התמונה .

    1. צודק צודק מעניין הרופא הזה לא כתב פוסט על זה עלאק ימיני לפי כיך שכתב שמאלנו מושתל

  34. גם אם היו שם אנשים שדרכו על התמונות זה בוודאי לא רב רובם ויתכן שגם אלו שדרסו פשוט עברו עליו ולא התכופפו לסלק אותו רופא בכיר אינו בר סמכות בענייני דעלמא יותר מכל בן אדם אחר

    1. אם חשובה לך האמת מה היה עם השלט ,אז האמת היא כזו,השלט היה מונח על הכביש במטרה להניף אותו,אבל בגלל גודלו לא הצליחו לעשות את זה למרות שזאת היתה המטרה,בהמשך. הגיעו כמוית גדולות של אנשים שעברו שם ובגלל הדוחק שנגרם עקב זה לא היתה בררה השלט נשאר על הכביש וגרםלחלק מהמפגינים הרבים שהיו לדרוך עליו בגלל הצפיפות הרבה ובלי שהתכוונו לזה.כנראה שאין אצלך המושג לדון את האדם לכף זכות.אם אתה אדם ישר ראוי שתתנצל על האשמות שלך החסרות כל בסיס.

      1. אל תתנצל. טוב שדרכו וצריך לדרוך. השופטים האלה דורכים על עם ישראל, על תורת ישראל, על מדינת ישראל והגיע הזמן שידרכו עליהם

      2. יחיאל
        אתה צודק בתאור השתלשלות הדברים גם אני ההייתי שם ובגלל הדוחק נאלצתי לדרוך על השלט מפלסטיק רק שהשתדלתי לעבור בין הפנים של חיות לפנים של עוד אחד מהעליון
        שלא זהיתי.
        ברור שבעלי עניין הקצינו את התאור כדי ליצור משוואה מול הארועים של השמאל בבלפור וקפלן.
        אזרח סוג ב'

      3. קשקוש
        אתם חיזבאללה יהודי.
        האויב הכי גרוע שיש לעם ישראל
        אבל כשתתחיל המלחמה …
        תבינו.

      1. ממש לא הייתי רוצה להיות מצונטרת על ידו.ואני חושבת שאנשים בעלי חזות דתית,בהחלט צריכים לחשוש ממנו.
        תודה על הפרסום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים