שיתוף
תגובות
חדשות » קצין מג"ב שחיסל את המחבל משחזר:"אני מבין שאם הוא מצליח לחטוף את הנשק יהיה פה פיגוע משמעותי" | צפו
שיחזור הפיגוע
רב פקד ח' ירה אתמול למוות במחבל שביצע את הפיגוע בחווארה. לדבריו: "המחבל עם סכין, הכניס יד לג'יפ ודקר לוחם. הוא צעק 'נפגעתי' והבנתי שאני באירוע של פיגוע"
רב פקד ח' | צילום: דוברות המשטרה

רב-פקד ח', שחיסל אתמול (שישי) את המחבל שביצע את הפיגוע בחווארה, סיפר הערב על מה שהתרחש: "אחת המשימות היא תגבור צירים בחווארה וישובים של יצהר, אלון מורה והר ברכה ואנחנו תופסים עמדות על הציר כדי למנוע אירועי פח"ע נגד יהודים. במהלך הפעילות זיהיתי רכב בנתיב לכיוון צפון. הרכב נתקע. לפתע הגיע מחבל עם בסכין, הכניס יד לתוך הג'יפ ודקר לוחם בין האוזן לעין. הוא צעק 'נפגעתי' והבנתי שאני באירוע של פיגוע דקירה".

רפ״ק ח׳ מתאר את האירוע | צילום: דוברות המשטרה

"הסכין נופלת בג'יפ והנהג צועק נפגעתי הבנתי שאני בפיגוע ויצאתי מהג'יפ. והתחלתי לרוץ אחר המחבל ותוך כדי הזעקתי כוחות בקשר ובינתיים אני מזהה עוד ישראלי ששוכב על הרצפה מדמם ואני מבין שזה אירוע נוסף של דקירה", סיפר. "בסדר העדיפויות שעשיתי אני מחליט שקודם צריך להמשיך את המרדף אחר הדוקר ובשלב הזה מבלי ששמתי לב המחבל קופץ עיי ומתחיל לדקור אותי. אני מתעמת אתו ומנסה לבודד אותו ותוך כדי זה הוא מנסה בכל כוחו לחטוף לי את הנשק הבנתי שאם הוא יצליח בכך האירוע הזה יסתיים עם ישראלים נפגעים נוספים. שלפתי את האקדח ויריתי בו שלושה או ארבעה גדורים וחיסלתי אותו".

הסכין של המחבל | צילום: דוברות המשטרה

מפקד מג"ב אמיר כהן אומר: "מדובר במחבל שיש לו עבר ביטחוני לא מדובר בצדיק. הוא ריצה בעבר עונשי מאסר בכלא מגידו ובכלא עופר. הקצין פעל בדיוק כפי שמצופה ממנו ואחרי התגובה הלא טובה שהייתה לנו במחסום שועפאט, כאן התגובה הייתה נכונה ובדיוק כפי שהייתה צריכה להיות. אם המחבל הזה היה מצליח והיה לוקח את הנשק מהקצין היינו נכנסים לשבת מדממת של עשרות ישראלים הרוגים ופצועים. מדובר בפעולה מדויקת ומקצועית. אירוע כזה יכול להתרחש בכל דקה ולכן תגובת הקצין הייתה נכונה".

שר הביטחון בני גנץ אמר:"אני מבקש לשבח את קצין מג"ב שנטרל אתמול מחבל. אני מגנה בתוקף את הניסיונות להציג את האירוע באופן שקרי ומניפולטיבי, ואת אמירתו של שליח האו"ם למזרח התיכון נגד הלוחם, שפעל בנחישות ובמקצועיות".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. למה היה צריך לדקור 3 אנשים, לרוץ אחריו , להתעמת איתו , שהוא ינסה לחטוף נשק ורק אז…רק אז! לירות בו.. למה?? זה הגיוני?

    יש להעמיד את המגבניק הזה לדין למה הוא לא ירה בו מייד!

  2. סוף סוף חייל שמחזיר את כבודנו האבוד כאילו זה דבר שבכלל צריך להסביר אותו …
    ככה צריך כל ערבי שמרים אבן על יהודי ורוצה לפגוע ביהודי דמו בראשו💪

  3. אי אפשר לנהל צבא יהודי לפי הדרישות של האו'ם שברוב הם אנטישמים במקום שהאו'ם ידאג לאנשים הבאים להרוג אנשים עם סכין במטרה להרוג אותם יותר טוב שיתמקד בחיילים כמעט בכל צבאות העולם שבהצבא שלהם הורג אנשים ונשים שכל חטאם הוא הרצון לחיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים