שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » קפריסין: סוכל פיגוע של משמרות המהפכה נגד ישראלים
על פי הדיווח המידע על הפיגוע התקבל משירותי הביון של ישראל וארצות הברית, שפעלו בשיתוף פעולה | המפגע המרכזי נמלט
מוחמד חיג'אזי | צילום: משמרות המהפכה

התקשורת בקפריסין דיווחה הבוקר (ראשון) כי סוכל פיגוע של גורמים הקשורים למשמרות המהפכה נגד ישראלים בשטח קפריסין. מקורות אמרו לתקשורת היוונית כי המידע על הפיגוע התקבל "באמצעות פעולות מתואמות של סוכנויות מודיעין ישראליות ואמריקאיות".

באתר יווני נכתב כי "שירותי המודיעין הממלכתיים של קפריסין עקבו מקרוב אחר הפעולות בחודשים האחרונים, והתקיפה סוכלה. העבריין המרכזי נמלט, אבל דרך הרחובות שאליהם נכנס אותר הציוד שבו השתמש. בהתאם להתפתחויות, נפעל להוצאת צו מעצר בין-לאומי".

עוד מבחזית החדשות

על פי התקשורת בקפריסין, מדובר ב"רשת של טרוריסטים שנראה שעושים שימוש מלא בשטחים הכבושים מאיפה שמגיעים הטירונים שלהם לשטחים והנקודות שלא נשלטות בידי הרפובליקה של קפריסין". עוד מדווחים בתקשורת המקומית כי זה הסיכול השני של פיגוע בשנים האחרונות הקשור לאיראן, לאחר שלפני שנתיים נעצר אזרח אזרי בעל דרכון רוסי, שהיה קשור גם הוא למשמרות המהפכה.

בחודש מרץ האחרון דיווחה רשת AFP מפי מקור ביטחוני כי המשטרה היוונית עצרה שני אזרחי פקסיטן בני 27 ו-29, שהיו חברים ברשת טרור ותכננו לפגוע במסעדה היהודית Gostijo ובבית כנסת בשכונת פסירי באתונה. החשודים נעצרו בעקבות פעולה משותפת של המשטרה היוונית יחד עם שירותי המודיעין והיחידה ללוחמה בטרור, שמסרו כי המעצר בוצע בסיוע "מודיעין זר", ששמו לא הותר לפרסום. השניים הובאו בפני פרקליט מחוז אתונה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים