שיתוף
תגובות
כללי » קמחא דפסחא של ושמחת
ראש הכולל דאג
ארגון "ושמחת" נוסד ע"י רשת הכוללים "נרו יאיר" הכוללת בתוכה מיזם נדיר של קשר מיוחד בין תומכי התורה ללומדיה בהסכם "יששכר וזבולון"
קמחא דפסחא

כמידי שנה נערכה גם השנה חלוקת "קמחא דפסחא" על ידי ארגון "ושמחת" סיוע ועזרה בכבוד למשפחות עמלי תורה.

ארגון "ושמחת" נוסד ע"י רשת הכוללים "נרו יאיר" הכוללת בתוכה מיזם נדיר של קשר מיוחד בין תומכי התורה ללומדיה בהסכם "יששכר וזבולון" כשהכל מנווט ביד רמה ע"י ראש הכוללים הרה"ג רבי ישעיהו גרינשפן שליט"א.

יש לציין את האוירה המיוחדת והנפלאה של לימוד התורה בעמל וביגיעה רבה בתקופה האחרונה כשתחושת אחריות המוטלת על האברכים שומרת לא רק על עצמם אלא אף על שותפיהם.

כחלק מדאגתו המיוחדת של ראש הכוללים שליט"א לאברכי הכוללים וליתר לומדי התורה הקים ארגון מיוחד "ושמחת" המסייע לחגוג בכבוד ובשמחה את מועדי השנה, ובשנה זו הכפיל הארגון את עזרתו ומאות משפחות קבלו סל מיוחד ומכובד ובכך יזכו לחוג את חג הפסח בשמחה רבה.

רשת הכוללים זוכה לסייעתא דשמיא מיוחדת המלוה אותה מיום היווסדה זאת לאור עידודו והכוונתו של מרן שר התורה רשכבה"ג רבינו חיים קנייבסקי שליט"א המעודד מאוד את הסכמי השותפות הנהוגים ברשת הכוללים, כשראש הכוללים שליט"א נוהג להתייעץ על כל עניני הכולל עם מרן שליט"א, מרן שליט"א מצידו מקבלו בסבר פנים יפות כשאף מעודדו להביא אליו את תומכי התורה לקבל ברכתו על השותפות המיוחדת שלהם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים