שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » קיה נירו הפופולרי מגיע לארץ בתצורה חדשה: 'נירו פלוס'
נוחתת בישראל
תוך קצת יותר מחמש שנים הפך הקיה נירו לאחד מבניו האהובים ביותר של שוק הרכב בישראל. עכשיו רק נשאר לברר האם הנירו פלוס יהנה מאותה הפופולריות
תגיות:
קיה נירו | צילום: Shutterstock

כשזה מגיע למכוניות פרטיות, הנהג הישראלי בדרך כלל הרבה יותר שמרן מכפי שהוא מוכן להודות. אנחנו מקפידים להתעדכן בשינויים ובתנודות של תחום הרכב, מתלבטים בקול לגבי זהות המכונית הבאה שלנו ומסובבים את הראש ברחוב אחרי כל דגם חדש ומסעיר, אבל פעמים רבות מוצאים עצמנו פוסעים פעם אחר פעם לאותו אולם התצוגה. זה לא נדיר למצוא נהגים בישראל שרכשו כל חייהם דגמים של יצרנית רכב אחד בלבד, ואפילו כאלה ששומרים אמונים לדגם ספציפי, ורק מחליפים אותו בכל פעם שדור חדש שלו מתגלגל לכביש. מצד שני, לפעמים יש גם הפתעות. לפעמים דגם אחד ספציפי מצליח לבסס לעצמו דריסת רגל משמעותית בשוק המקומי, כמעט מיד עם הגעתו ארצה. במילים אחרות, לפעמים יש לך קיה נירו*. אז מה הפלא שבקרב יבואנית רכבי קיה לישראל יש התרגשות אמיתית לקראת הגעתו של הדור החדש של הדגם הפופולרי כל כך: קיה נירו פלוס.  

קיה נירו: אמין וחסכוני

טוב, אבל אם כבר הרעפנו עליו מחמאות כמו 'פופולרי' וכאלה, צריך שגם נסביר בדיוק למה. רכב הפנאי של היצרנית הקוריאנית הושק בישראל לראשונה ב-2016, וכעבור 4 שנים כבר היה ה-SUV הנמכר ביותר בארץ הקודש. יותר מזה, גרסת הפלאג-אין (היברידי-נטען) של הקיה נירו היתה אחראית כמעט לחצי מסך כל המכירות של דגמי פלאג-אין בישראל בשנים 2020-2021. זה אולי המקום להבהיר שעד היום הנירו נמכר בישראל בשתי גרסאות: היברידי, והיברידי-נטען. כלומר, רכבים המציעים מנוע בנזין רגיל ביחד עם מנוע חשמלי בגרסה הראשונה, או מנוע רגיל ביחד עם מנוע חשמלי שנטען ממקור חיצוני (עמדת טעינה). 

יש כמה סיבות לכך שהנהג הישראלי נתן אמון בקיה נירו כמעט מהרגע הראשון של הדגם בישראל. חדשות טובות מתפשטות מהר, ודי בזריזות נפוץ הדיבור על רכב הפנאי שלא נראה מאסיבי מדי מבחוץ, אבל מספק מרווח פנים מפתיע. הבחור החדש בשכונה הגיע עם המון מערכות בטיחות ובקרות נהיגה מתקדמות, אבזור עשיר ונוחות מרשימה בזמן נהיגה, ואפילו הצליח להיות אמין וחסכוני במיוחד. אמנם כשהנירו הגיע לארץ כבר הסתובבו כאן לא מעט דגמים היברידיים רגילים, וגם בשורת הפלאג-אין כבר היתה מוכרת לנהגי ישראל, ובכל זאת – נתוני המכירה דיברו בעד עצמם. 

כעת, כשביום בהיר כבר אפשר לראות את 2023, זה לא יהיה מסוכן מדי להמר שגם הנירו פלוס הולך להמשיך ולהתנחל בלבבות של הנהג הישראלי, למרות – ואולי בזכות – מתיחת פנים לא קטנה של הדור החדש. 

אז מה מחכה לנו עם הנירו פלוס?

בתור התחלה, הנירו פלוס מגיע הנה עם לא פחות משלוש גרסאות. השתיים שכבר הכרנו (היברידי, והיברידי נטען), אבל גם גרסה אחת חשמלית לגמרי. טוב, לא באמת חשבתם שהקוריאנים ירשו לעצמם לא לקחת חלק במהפכה החשמלית ששוטפת את כל עולם הרכב, נכון?

הנירו פלוס ארוך יותר בהשוואה לדור הקודם שלו, והוא בעיקר גבוה יותר בזכות תוספת של 9 סנטימטרים, שנוסעים גבוהים במיוחד בוודאי ידעו להעריך. רשימת הפיצ'רים והגאדג'טים בתא הנוסעים שהיתה ממילא מרשימה, גדלה גם היא, כמו גם רשימת מערכות הבטיחות החשובות כל כך לרכב שרלוונטי בעיקר למשפחות. תמצאו כאן בין היתר: מערכת להתראה על רכבים הנמצאים בשטח מת, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת התראה לעירנות נהג, התרעה מפני תנועה מאחור ובקרת שיוט אדפטיבית. 

המנועים בשתי הגרסאות ההיברידיות הם בנפח 1.6 ליטר, המשודכים לתיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת 6 יחסי העברה. ביחד הם יודעים לייצר 141 כוחות סוס. מבחינת התמחור, גרסת ההיברידי הרגיל של הנירו פלוס מתחילה מ-162,900 שקלים, וגרסת הפלאג-אין מ-172,990. 

הגרסה המסקרנת מכולן שעולה 189,900 שקלים – המונעת באמצעות חשמל בלבד – מציגה מנוע עם 204 כוחות סוס, שצריך רק 7.8 שניות כדי להגיע מאפס למאה. בנוסף, טווח הנסיעה בין טעינה לטעינה גם הוא מרשים במיוחד כאן, ועומד על 427 קילומטרים. אגב, במסגרת המאמץ הכולל של תחום הרכב החשמלי כולו לקזז עוד ועוד את זמן הטעינה, הנירו פלוס החשמלי מציג כאן נתון די מדהים של יכולת טעינה מהירה ממצב של 10% סוללה עד ל-80% סוללה, ב-47 דקות בלבד.
לסיכום, אם להסתמך על הנטיה של הנהג הישראלי לשמור אמונים לדגמים שכבר הוכיחו את עצמם על האפסלט של נתיבי ישראל, הרי שגם הנירו פלוס צפוי להמשיך ולככב בצמרת טבלת המסירות בישראל.


* הכתבה כוללת תוכן שיווקי מטעם מימון ישיר. אין בפרסום המידע משום המלצה או מתן ייעוץ, והמידע אינו מחליף היוועצות באנשי המקצוע הרלבנטיים. קבלת החלטה כלשהי על סמך האמור לעיל היא על אחריות הגולש בלבד. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מימון ישיר אינה אחראית לטיב או לתקינות הרכב שיירכש. 

מספר רישיון 54414.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים