שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » קורונה בעולם: אלו המדינות שהחזירו את ההגבלות
לאור העליה בתחלואה בהודו, מלזיה ויפן, הן הודיעו על הגבלות קורונה חדשות | ארה״ב שוקלת להגביל כניסת תיירים מסין, בעקבות גל התחלואה המשמעותי שמתרחש שם
טיסת קורונה | צילום: Pradpriew, שאטרסטוק

אם חשבנו שהקורונה כבר מאחורינו, ונסיעות ברחבי העולם חזרו לשגרה, הרי שבסוף השבוע האחרון, הודיעה הודו כי כל הנכנסים למדינה ממדינות עם תחלואה גבוהה, יתבקשו לבצע בדיקת קורונה בכניסה למדינה ואם התוצאה שתתקבל תהיה חיובית, הם יאלצו להיכנס לבידוד. יש לציין כי הודו היא המדינה הראשונה שקיבלה את ההחלטה, וזאת לאחר  שכבר הסירה את כל הגבלות הקורונה. המדינות שהמגיעים מהם ידרשו לעשות בדיקה קורונה כרגע, הם סין, יפן, תאילנד, הונג קונג ודרום קוריאה.

הודו אמנם הייתה הראשונה אך לא היחידה. גם מלזיה הודיעה על הגבלות חדשות בכניסה למדינה. בנוסף הודיעה יפן כי תגביל את כניסתם של המגיעים מסין החל מ-30 בדצמבר. המשמעות היא שכל הנוסעים הנכנסים ליפן אזרחים ותיירים ידרשו לבצע בדיקת קורונה ואם היא תהיה חיובית, יידרש בידוד במתקן ממשלתי.

עוד מבחזית החדשות

הבוקר פורסם בארה״ב כי נשקלת האפשרות להגביל את כניסת התיירים מסין, שבה יש גל  תחלואה קשה בימים האחרונים. על פי הדיווח בסוכנות רויטרס, בארה״ב מודאגים ממצב התחלואה בסין, שכן סין הודיעה על הסרת חובת הבידוד החל מ-8 בינואר.

לעת עתה קשה לקבוע האם מדינות נוספות יצטרפו להגבלות הקורונה ברחבי העולם. גורמים בענף התיירות בישראל טוענים כי רוכשי הטיסות אינם חוששים וכי קצב ההזמנות נמשך כרגיל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים