שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » צמרת משרד הפנים האוקראיני נספתה בהתרסקות מסוק בקייב
שר הפנים האוקראיני וסגנו נספו הבוקר ההתרסקות מסוק על גן ילדים סמוך לקייב | באסון נהרגו לפחות 18 בני אדם בהם 3 ילדים | לעת עתה לא ברור מה הוביל להתרסקות
זירת התאונה | צילום: רשתות - לפי חוק 27א

שר הפנים האוקראיני דניס מונסטירסקיי וסגנו נספו היום (רביעי) בהתרסקות מסוק בעיר ברובארי סמוך לקייב. בכלי התקשורת המקומיים דיווחו שהמסוק התרסק על גן ילדים באזור מגורים. המשטרה האוקראינית מסרה כי באסון נהרגו לפחות 18 בני אדם, בהם 3 ילדים. עדיין לא ברור מה הייתה סיבת ההתרסקות. ברשת CNN דווח שכל "הנהגת משרד הפנים האוקראיני מצאו את מותם, השר, סגנו ובכיר נוסף".

מפקד המשטרה האוקראינית, איגור קלימנקו, אישר זמן קצר לאחר ההתרסקות כי שר הפנים וסגנו היו בין הנספים. מפקד המשטרה עדכן כי: "לפחות 18 נהרגו מתוכם 9 היו על המסוק עצמו. בנוסף פונו 22 נפגעים לבתי החולים, בהם 12 ילדים". בתעודים שהופצו ברשתות נראים כוחות חירום רבים בזירת האירוע ואת הבניין עולה באש.

עוד מבחזית החדשות

שגריר ישראל באוקראינה, מיכאל ברודסקי, שלח הודעת תנחומים למשפחות הנספים בהתרסקות. "חדשות עצובות מאוקראינה, לפחות 16 הרוגים כולל שר הפנים וסגנו בהתרסקות מסוק בקייב", כתב.

יו"ר אגודת הידידות הפרלמנטרית עם אוקראינה, חבר הכנסת זאב אלקין שלח גם הוא הודעת תנחומים: "טרגדיה נוראית באוקראינה, המסוק של שר הפנים נפל על גן ילדים, במקום הרוגים רבים, כולל ילדים. גם שר הפנים של אוקראינה מונסטירסקי וגם סגנו ילין, שהכרתי היטב והיה עוזר לישראלים רבים שנסעו לאומן, נהרגו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים