שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » צמיגים – נכון או לא נכון?
צמיגים ברכב
גם אם אתם בקיאים בעולמות הרכב וגם אם זה לא בדיוק ה"מגרש הביתי" שלכם – את הכתבה הבאה מאוד כדאי לכם לקרוא!
| צילום: FREEPIK

תתפלאו לגלות כמה מיתוסים הולכים להישבר לכם וכמה מידע תוכלו לקחת אתכם הלאה:

מיתוס 1 – "הצמיג המקורי שהותקן על הרכב במפעל הוא הצמיג הטוב ביותר"

אז זהו שלא.  

יצרן הרכב לא בהכרח בוחר בצמיג להתקנה מקורית רק על פי שיקולים מקצועיים אלא משולבים בה גם שיקולים מסחריים. מה הכוונה? מחיר הצמיג, הסכמים בין יצרן הרכב ליצרן הצמיגים… כל אלו נכנסים לשקלול הסופי ולמעמד בחירת הצמיג. מה שמביא אותנו למסקנה שהצמיג שמורכב במפעל הוא לאו דווקא הצמיג החסכוני או הבטיחותי ביותר.

יתכן שהדבר החכם ביותר יהיה להיוועץ ולערוך מחקר אישי אודות מגוון צמיגי הרכב ולבחור את הצמיגיה שתציע את השירות המקצועי והמשתלם ביותר. 

מיתוס 2 – "הכי חשוב זו יכולת הבלימה בכביש רטוב!"

אז זהו, שגם לא.

קיימות מספר תכונות בצמיג שבאות זו על חשבון זו, ולכן צריך לקיים איזון ביניהן בכדי למקסם את יכולות הצמיג.
לדוגמה: על מנת להשיג מרחק בלימה קצר בכביש יבש צריך שטח מגע רחב יותר של הצמיג על הכביש, אך כאשר הכביש רטוב נשיג מרחק בלימה קצר יותר בתנאי שיהיו יותר תעלות וחריצי ניקוז בצמיג (זה בא על חשבון זה). 

התכונה החשובה ביותר לנהג הישראלי היא דווקא יכולת העצירה בכביש יבש, מכיוון שימי הגשם בארץ ספורים לעומת ימי הקיץ והימצאות תנאי כביש יבשים. 

מיתוס 3 – "הצמיג צריך להיות טרי כמה שיותר!"

צמיגים לרכב הם לא מוצר מזון, הם לא נוטים להתקלקל במהרה ואחד היתרונות הבולטים שלהם הוא העובדה שמתכננים אותם כך שיחזיקו למשך מספר שנים וישמרו על היכולות שלהם במשך הזמן הזה. 

לפי הנחיות משרד התחבורה הישראלי – ניתן למכור צמיגים במשך 6(!) שנים ממועד הייצור שלהם. 

באתר "TIRE CLUB" תוכלו לרכוש ביתר קלות צמיגים מהצמיגיות השונות ברחבי הארץ ולדעת שאתם בוחרים בצמיג איכותי בשירות  מקצועי ובמחיר המשתלם ביותר..

מיתוס 4 – "מסוכן לקנות צמיגים זולים כי הם לא בטיחותיים!"

תתפלאו לשמוע שזה לא נכון. 

משרד התחבורה לא מאפשר לייבא לישראל צמיגי נוסעים שאינם עומדים בתקינה האירופאית או האמריקאית, מה שאומר שכל הצמיגים לרכב המיובאים לישראל עומדים בסטנדרט גבוה ובטוחים לנסיעה. 

אז למה ההבדל כזה משמעותי? בין היתר, עלויות המפעל של היצרן מחייבות אותו להביא מכונות ייצור מתקדמות במיליוני דולרים, לעומת עלות חומרי הגלם שדומה ברוב חלקי העולם. יכול להיווצר גם הבדל בעלויות שמגיע בעקבות תמריצים ממשלתיים להקמת מפעלים (וכך ניתנת האפשרות להוזיל את העלויות בהתאם).

אז אם אתם רוצים להיות בטוחים מהו הצמיג המתאים והמשתלם ביותר עבור הרכב שלכם, אתם מוזמנים להשתמש במנוע החיפוש החינמי של אתר "TIRE CLUB"  להזין את הנתונים של הרכב שלכם, לאחר מכן תוכלו לבחור מבין עשרות צמיגיות ברחבי הארץ ולוודא איזו צמיגיה מציעה את המחיר המשתלם ביותר באזורכם ואף להזמין צמיג אונליין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים