שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » צוותי ההידברות החלו להגיע לבית הנשיא
צוותי ההידברות מטעם הקואליציה, יש עתיד והמחנה הממלכתי הגיעו לפגישה ראשונה בבית הנשיא | הפגישות מתנהלות בדלתיים סגורות
נשיא המדינה יצחק הרצוג | צילום: חיים צח - לע"מ

בבית הנשיא מתקיימות הערב (שלישי) פגישת ההידברות הראשונות בין נשיא המדינה יצחק הרצוג לצוותי העבודה מטעם הקואליציה, סיעת יש עתיד וסיעת המחנה הממלכתי – שמתנהלות בדלתיים סגורות. בהמשך השבוע צפוי הנשיא להיפגש עם שאר נציגי המפלגות.

צוות המשא ומתן מטעם הליכוד כולל את מזכיר הממשלה יוסי פוקס, פרופ' טליה איינהורן, ד"ר אביעד בקשי והשר רון דרמר. הצוות של יש עתיד כולל את ח"כ אורנה ברביבאי, ח"כ קארין אלהרר, מנכ"לית משרד רה"מ לשעבר נעמה שולץ ועו"ד עודד גזית. הצוות של המחנה הממלכתי כולל את ח"כ גדעון סער, ח"כ חילי טרופר, ח"כ אורית פרקש הכהן ועו"ד רונן אביאני.

עוד מבחזית החדשות

בבית הנשיא פרסמו תמונה של נציגי הקואליציה, יש עתיד והמחנה הממלכתי יושבים סביב שולחן אחד, אך הם לא ידונו היום בסעיפי הרפורמה המשפטית. הפגישה בבית הנשיא מתמקדת בקווים כלליים ובמנגנון השיחות שיקיימו. בהמשך השבוע יוזמנו יתר הסיעות גם הן לבית הנשיא.

עוד מבחזית החדשות

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הודיע תחילה כי לא יגיע להידברות בבית הנשיא. אך לבסוף פרסמה מפלגתו הודעה ולפיה ישראל ביתנו הקימה צוות הידברות שיישלח מטעם הסיעה להידברות בבית הנשיא. בראש הצוות של ישראל ביתנו יעמוד יו"ר הסיעה עודד פורר, אך הצוות לא יישלח לבית הנשיא "עד שתבוטל הנחת החוק בכנסת". מישראל ביתנו נמסר כי "הערב הוזמן צוות ההידברות של ישראל ביתנו להגיע לבית הנשיא מחר, ואנו מודים לנשיא המדינה על הזמנתו ועל כוונתו לקיים שיח. עם זאת, הודענו לנשיא שמבחינתנו שיח אמיתי חייב להתקיים בידיים נקיות, בלי טריקים ובלי שטיקים".

גם מפלגת העבודה תשלח נציגים לבית הנשיא. בהודעה מטעם המפלגה נמסר כי "העבודה גיבשה צוות מו"מ שיצטרף לשיחות בבית הנשיא החל ממחר כדי לוודא שחוקי ההפיכה המשטרית לא חוזרים להצבעה בכנסת מהדלת האחורית. נוודא שעמדת המחנה תישמע, ובין היתר ידרשו להסיר מהשולחן את החקיקה הקיימת, לקדם מגילת זכויות, לחזק את מעמד הכנסת ולהבטיח את עצמאות מערכת המשפט". נציגי מפלגת העבודה שיישלחו לבית הנשיא הם ח"כ גלעד קריב, ח"כ אפרת רייטן, שר המשפטים לשעבר אבי ניסנקורן וד"ר תמר הוסטובסקי-ברנדס.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים