שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » צה"ל תקף עשרות יעדים וחיסל בכירים
שומר החומות
צה"ל תקף חמישה בתי מפקדים בכירים. צה"ל תקף את החמ"ל הראשי של ביטחון הפנים של ארגון הטרור חמאס. צה"ל המשיך לסכל פעילים משגרי רקטות

במהלך הלילה צה"ל תקף מתחם מודיעין צבאי של ארגון הטרור חמאס. במאמץ משותף של אגף התקשוב וההגנה בסייבר, אגף המודיעין וחיל האוויר, הותקף מתחם של המודיעין הצבאי של ארגון הטרור חמאס.

בנוסף, במהלך תקיפה נרחבת של יעדי טרור ברחבי רצועת עזה ע"י מטוסי חה"א צה"ל תקף תשעה בתים נוספים של מפקדים בארגון הטרור חמאס ששימשו כתשתית טרור- מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו תשעה בתי מפקדים של ארגון הטרור חמאס ברחבי רצועת עזה. הבתים שהותקפו שימשו כתשתית טרור ובחלק מהבתים אף נמצאו מחסני אמל"ח. בין בתי המפקדים שהותקפו נמנים ביתו של מפקד גדוד בית חאנון, ביתו של מפקד פלוגת בית חאנון, ביתו של מפקד פלוגה בעיר עזה וביתו של מפקד פלוגה בגדוד שאטי של ארגון הטרור חמאס. בנוסף, הותקפה תשתית צבאית לניהול לחימה בבית אחראי למודיעין צבאי של ארגון הטרור חמאס בסג'עיה.

מדובר צה״ל נמסר לאחר התקיפה כי: "צה"ל תוקף מטרות טרור ברחבי רצועת עזה ופועל בעוצמה ככל שיידרש".

בנוסף, במהלך ליל החג צה"ל תקף פיר מנהרה של ארגון הטרור חמאס במהלך הלילה, תקפו מטוסי קרב של צה"ל פיר מנהרה השייך לארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. פיר המנהרה נמצא סמוך לגן ילדים ומסגד ומוכיח פעם נוספת כיצד ארגון הטרור חמאס ממקם במכוון את נכסיו הצבאיים בלב האוכלוסייה האזרחית.

כמו כן ביצעו כוחות צה"ל בפעם השלישית במבצע "שומר החומות", גל תקיפות נרחב נגד ה'מטרו' של ארגון הטרור חמאס בשעות הלילה, בוצעה תקיפת 'מטרו' ג' בצפון רצועת עזה. במסגרת התקיפה, הותקפו כ-35 יעדי טרור בטווח זמן של כ- 20 דקות. התקיפה בוצעה על ידי 54 מטוסי קרב תוך שימוש בכ-110 חימושים מדויקים. במהלך תקיפה זו, הותקפו כ-15 ק"מ של מנהרות הטרור. מדובר צה"ל נמסר כי "תקיפה זו הינה חלק ממבצע רחב של צה"ל לפגיעה משמעותית במערך התת קרקע של ארגוני הטרור ברצועה".

במהלך היום צה"ל ושב"כ סיכלו את חסאם אבו-הרביד, מפקד חטיבת צפון רצועת עזה בארגון הטרור גא"פ- צה"ל ושב"כ באמצעות תקיפת אווירית של מטוסי קרב, סיכלו את חסאם אבו-הרביד, מפקד חטיבת צפון רצועת עזה בארגון הטרור גא"פ. אבו-הרביד מפקד בארגון למעלה מ- 15 שנים, ואחראי על מספר פיגועי נ"ט, בניהם הפיגוע ביומו הראשון המבצע, בו נפצע אזרח באורח קל. בנוסף, הוביל באופן עקבי שיגורי רקטות לעבר מדינת ישראל בעת סבבי לחימה, כמו גם ירי לעבר כוחות צה"ל.

בנוסף צה"ל תקף פיר מנהרה בביתו של פעיל בארגון הטרור חמאס מטוסי קרב של צה"ל תקפו פיר מנהרה שמוקמה בביתו של פעיל בארגון הטרור חמאס, בצפון רצועת עזה.

הערב נמסר כי צה"ל ממשיך לסכל פעילים משגרי רקטות, עמדות שיגור רקטות ופירי מנהרות לחימה של ארגון הטרור חמאס מטוסי קרב וכלי טיס סיכלו חמישה פעילי טרור שעסקו בהכנת שיגורי רקטות לעבר שטח ישראל. כמו כן, כלי טיס של צה"ל תקפו פיר מבצעי נוסף של מנהרת לחימה של ארגון הטרור בצפון רצועת עזה ותקפו שש עמדות שיגור רקטות תת קרקעיות ו-10 עמדות שיגור על קרקעיות לאורך כל רצועת עזה.

לפני כשעה וחצי יצאה הודעה על תקיפת צה"ל את החמ"ל הראשי של ביטחון הפנים של ארגון הטרור חמאס- מטוסי קרב של צה"ל תקפו לפני זמן קצר את החמ"ל הראשי של ביטחון הפנים של ארגון הטרור חמאס בשכונת רימאל, בצפון רצועת עזה. החמ"ל היווה תשתית טרור מרכזית של החמאס, ממנו פעלו פעילי המודיעין הצבאי של הארגון.

בנוסף, צה"ל תקף חמישה בתי מפקדים בכירים בארגון הטרור חמאס ששימשו כתשתיות טרור בשעות האחרונות, מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו חמישה בתי מפקדים של ארגון הטרור חמאס ברחבי רצועת עזה. הבתים שהותקפו שימשו כתשתיות טרור.

בין בתי המפקדים שהותקפו נמנים ביתו של עז אלדין חדאד, בכיר במטכ״ל הזרוע הצבאית של חמאס וראש הסיוע הקרבי הכלל רצועתי במהלך הסבב האחרון. ביתו של אמג'ד אבו נג'א, מפקד גדוד נוחבה ברצועה, שניהל מביתו לחימה במהלך הסבבים השונים. ביתו של אברהים מחמד מצטפא כוארע מפקד גדוד דרום חאן יונס, שלקח חלק בפיגועי ירי לעבר כוחות צה"ל משנת 2008 וכן היה אחראי על הירי הרקטי לעבר ישראל. ביתו של אחמד שמאלי, מפקד גדוד נוחבה בסג'עיה. בביתו קיימת תשתית תקשורת צבאית ותשתית לאכסון אמצעי לחימה. וביתו של נסים אבו עג'ונה, מפקד גדוד בית לאהיא, שבביתו קיימת תשתית צבאית לניהול לחימה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים