שיתוף
תגובות
חדשות » צה"ל תקף משגרי רקטות של הג'יהאד האיסלמי
ביום השני למבצע "מגן וחץ" תקפו מטוסי קרב משגרי רקטות ומרגמות מוטמנים השייכים לג'יהאד האיסלמי ברחבי הרצועה, במאמץ למנוע ירי לעבר ישראל
ג'נין | צילום: דובר צה"ל

מטוסי קרב תקפו היום (רביעי) משגרי רקטות ומרגמות מוטמנים של הג'יהאד האיסלמי ברחבי רצועת עזה. התקיפות הגיעו על רקע זיהוי פעילות של חוליות טרור בסמוך לבורות שיגור. דובר צה"ל, תא״ל דניאל הגרי, אמר כי יש להיערך להימשכות הלחימה: "לא לגלות שאננות".

תקיפות צה"ל בעזה | צילום: דובר צה"ל

יירוטים בעזה | צילום: לפי סעיף 27א'

המאמץ העיקרי של כוחות צה"ל מתמקד במניעת ירי רקטי לעבר ישראל. במהלך היום תקף צה"ל אמצעי שיגור של הג'יהאד האיסלמי, גם בורות שיגור וגם מחסנים שמאפסנים את הרקטות. התקיפות שביצע צה"ל משבשות במידת מה את היכולת של הג'יהאד לירות לישראל. בשעות הבוקר המאוחרות ביצעו כוחות צה"ל תקיפה נגד חוליה שנסעה ברכב לכיוון אתר שיגור. לפי דיווחים פלסטינים, אדם אחד נהרג ושניים נוספים נפצעו באורח אנוש. כרגע מתנהל מצוד אחר חוליות משגרים, ושל מי שמנסה לבצע ירי נ"ט.

עוד מבחזית החדשות

למרות התקיפות ברצועה, בשעות הצוהריים החלו ארגוני הטרור ברצועה לשגר עשרות רקטות לעבר ישראל. רקטות רבות שוגרו לעבר עוטף עזה ושדרות, אך גם לערי המרכז. בשדרות נפגע בית פגיעה ישירה מרקטה, אך לא היו נפגעים בגוף.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים