שיתוף
תגובות
כללי » צביקה פוגל תקף את שר הביטחון: כדי להרתיע "תוקפים לא מגיבים"
חבר הקואליציה צביקה פוגל תקף את שר הביטחון גלנט לאחר תגובת צה"ל לירי הרקטות לאשקלון | אלמוג כהן: "חיבור האירועים בין יו"ש לעזה סכנה אסטרטגית למדינת ישראל
ח״כ צביקה פוגל

שרי הקואליציה הגיבו מתחו הבוקר (שישי) ביקורת על תגובת צה"ל לירי שבע הרקטות לעוטף עזה, שכללה פגיעה באתר ייצור רקטות תת קרקעי ובמחנה צבאי של חמאס.חה"כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית) תקף את שר הביטחון יואב גלנט וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "שר הביטחון גלנט, אתה רוצה להשיג הרתעה? ובכן, כך משיגים הרתעה: סוגרים את השערים ולא מאפשרים מעבר סחורות ויציאת פועלים עד להחזרת הבנים, מחסלים בכירים ולא מבזבזים תחמושת על נדל"ן, והכי חשוב – תוקפים, לא מגיבים".

במהלך הלילה שוגרו מרצועת עזה 7 רקטות לעבר אשקלון ויישובי העוטף. ארבע מהן יורטו, שלוש נוספות נפלו בשטח פתוח או התפוצצו באוויר. גדודי חללי אל-אקצא בעזה קיבלו אחריות על הירי.

בתגובה לירי, תקף צה"ל מטרות חמאס בעזה. דובר צה"ל מסר כי: "מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מחנה צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. המקום שימש אחד ממוקדי פעילות הטרור המשמעותיים של הארגון".

עוד מבחזית החדשות

שר הביטחון אמר הבוקר: "ארגוני הטרור ברצועת עזה ספגו הלילה מהלומה מאש צה"ל בסדרת תקיפות. ‏הנחיתי את מערכת הביטחון להיערך לפעולה עם מגוון אמצעים התקפיים ומטרות איכותיות, למקרה ונדרש להמשיך ולפעול, עד להשבת השקט לאזרחי ישראל".

חה"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) מיהר גם הוא להגיב לירי בחשבון הטוויטר שלו, ודרש מראש הממשלה תגובה חריפה יותר. לדבריו: "אני מצפה שהתגובה לחמאס בעקבות ירי הרקטות לערי הדרום תהיה לא פרופורציונלית. התקדים המסוכן של חיבור האירועים בין יו"ש לעזה הוא סכנה אסטרטגית למדינת ישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים