שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » פרסום ראשון: טנקי לאופורד בדרך לאוקראינה | צפו
שרת ההגנה של קנדה אניטה אנאד צייצה הערב כי טנקי קרב מסוג לאופורד בדרכם לאוקראינה | אנאד: "תמיכת קנדה באוקראינה בלתי מעורערת"
טנקי הלאופרד הראשונים בדרך לאוקראינה | צילום: TYS

טנקי הלאופרד הראשונים בדרך לאוקראינה

הערב (מוצ"ש) פרסמה שרת ההגנה של קנדה, אניטה אנאד בחשבון הטוויטר שלה, כי 2 טנקי קרב ראשונים מסוג לאופרד 2 נמצאים בדרכם לקייב. עוד כתבה אנאד כי "תמיכת קנדה באוקראינה בלתי מעורערת".

עוד מבחזית החדשות

בתוך כך, הוושינגטון פוסט דיווח היום (שבת) כי רוסיה ואוקראינה הודיעו על שחרורם של כמעט 180 חיילים בחילופי שבויים שבוצעו בשבת שעברה.

משרד ההגנה הרוסי הודיע ​​על החזרתם של 63 שבויי מלחמה מאוקראינה ותיאר את המשא ומתן לשחרורם כמורכב. הקבוצה שחזרה כוללת אנשים מ"קטגוריה רגישה". חילופי השבויים התאפשרו לאחר תיווך של איחוד האמירויות הערביות, מסרו במשרד ההגנה.

אנדריי ירמק, ראש הממשל הנשיאותי האוקראיני, מסר כי אוקראינה קיבלה בחזרה 116 שבויים מכוחותיה, בעסקת חילופי השבויים, הכוללים לוחמים מעיר הנמל מריופול וצלפים מאזור בחמוט. ירמק כתב בטלגרם כי "נמשיך לעבוד. נחזיר את כולם" עוד הוא הוסיף, כי אוקראינה החזירה גם גופות של שני מתנדבים בריטים, כריסטופר מת'יו פרי ואנדרו טוביאס מת'יו באגשו. המתנדבים הבריטים פרי ובגשו נהרגו במזרח אוקראינה בינואר בעת שעסקו בפינוי הומניטרי אמרו בני משפחותיהם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים