שיתוף
תגובות
חדשות » פרטים נוספים על הפצצת שדה התעופה בחאלב הלילה
טל לב רם הכתב והפרשן הצבאי של "מעריב" טוען כי אם התקיפות אכן בוצעו על ידי ישראל, הן רוצות להעביר מסר עבור האיראנים שמפיצים את הנשק לחיזבאללה
תקיפה בסוריה | צילום: רשתות תקשורת

טל לב רם הכתב והפרשן הצבאי של "מעריב" טוען כי אם התקיפות אכן בוצעו על ידי ישראל, הן רוצות להעביר מסר עבור האיראנים שמפיצים את הנשק לחיזבאללה

כלי תקשורת בסוריה דיווחו הלילה (רביעי) על תקיפה ישראלית נוספת בנמל התעופה בחלב שבצפון המדינה. הפרשן הצבאי של "מעריב" טל לב רם התראיין ל-103FM ועדכן בפרטים נוספים על התקיפה.

עוד מבחזית החדשות

בפתח דבריו ציין לב רם "תקיפה שוב בחאלב, שוב שדה התעופה הבינלאומי, ממש כפי שהיה לפני שלושה שבועות. השורה התחתונה היא שמעבר לתקיפת משלוחים שקשורים שאיראן למעשה שולחת בעיקר לידי חיזבאללה, התקיפות הללו, אם ישראל עומדות מאחוריהן הן גם כדי להעביר מסר ולפגוע בשדה תעופה שהפך להיות מוקד מאוד ברור עבור האיראנים כדי להפיץ את הנשק ומשם באמצעות החיזבאללה".

לשאלת המראיין כי התקיפות נעשות לפי מודיעין, השיב לב רם: "כן, ולפי אינטרסים, עד כמה זה חשוב. ישראל, איראן וחיזבאללה על אדמת סוריה. פעם בשבוע עשרה ימים תקיפה".

עוד מבחזית החדשות

לב רם התייחס גם לפציעתם של שני חיילי צה"ל אתמול ממוקש בגבול לבנון ואמר: "אתה מקבל את העדכון, ישר אתה קופץ, אולי יש פה משהו שקשור לפתיחתו של משהו, במובלעת, מעבר לגדר אבל בשטח של ישראל. מדי פעם נכנסים לאזורים האלו כדי להגיע לטווחי ראייה, שמחבלים בחסות השיחים לא יכולים להיכנס. עבודה של דחפור שעולה על המוקש".

עוד אמר לב רם כי "מסיבה לא ברורה חיילים שהיו עם רכב אחר שם היו קרובים מדי לאותו אזור, כנראה מוקש שנסחף, וכאשר הם ירדו מהרכב אירע הפיצוץ. אנחנו יכולים לבשר על שיפור במצבו של החייל שנפצע קשה וכעת מצב פציעתו מוגדר בינוני, ויש חייל שנפצע קל. מקום צריך להיות מתוחקר, אבל פחות או יותר ברור כי אין חשש לאירוע מבצעי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים