שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פרויקט "מתחסנים ליד הבית" יוצא לדרך
למשך שבוע
הפרוייקט ינגיש לתושבים ב-12 יישובים בישראל, שטרם התחסנו בחיסון ראשון, את המידע אודות בטיחות ויעילות החיסון במטרה לעודד אותם לצאת ולהתחסן ולשמור על בריאותם
חיסון נגד קורונה של פייזר | צילום: lakshmiprasada S, שאטרסטוק

פרויקט מתחסנים ליד הבית היום יוצא לדרך בשיתוף פעולה של משרד הבריאות, רשויות מקומיות, קופות החולים ופיקוד העורף. מטרת הפרויקט היא להגיע לכמה שיותר תושבים, שטרם התחסנו בחיסון ראשון. הכוונה היא להגיע עד לשכונות ולבתים של התושבים, תוך שימת דגש ראשונית על אוכלוסיית בני 60+, שעד כה לא חוסנו כלל ונמצאים בסיכון גבוה.

הפרויקט יוצא לדרך לאחר בדיקה מקיפה של משרד הבריאות, אשר בחנה את שיעורי ההתחסנות ברשויות המקומיות. על פי הממצאים שהתגלו נמצא, כי ב-12 הרשויות שמשתתפות בפרוייקט נמצאים כ-50% מאלו שלא התחסנו כלל במדינת ישראל. לכן הוחלט להגיע לאותם תושבים, להנגיש להם את המידע אודות בטיחות ויעילות החיסון, ולעודד אותם לצאת ולהתחסן ולשמור על בריאותם.

פרויקט "מתחסנים ליד הבית" יימשך כשבוע ימים בכל אחת מ-12 הרשויות המקומיות הבאות: באר שבע, ירושלים, תל אביב, חיפה, בית שמש, ראשון לציון, נתניה, אשדוד, רמת גן, חולון, בת-ים, אשקלון.

בכדי להוציאו לדרך, יוקם חמ"ל בשיתוף משרד הבריאות, הרשויות המקומיות וקופות החולים בכל אחד מ – 12 היישובים, אשר ייצרו קשר עם כל תושב שטרם חוסן ויתאמו עבורו תור לחיסון באחד המתחמים הקרובים שיוקמו לצורך כך בתוך השכונות עצמן.

במקביל, רופאי המשפחה בקופות החולים יתקשרו לכל אחד שלא התחסן, ויסבירו להו את משמעות קבלת החיסון, יענו לשאלותיו בכדי להפיג את חששיו.

מטרת הפרויקט היא להנגיש את המידע לכל האנשים בהתאמה תרבותית ועד הבית ולאפשר לכל האנשים לקבל החלטה על בריאותם בהתבסס על מידע מעודכן ואמין. הנגשת המידע והחיסונים תאפשר לכל אדם להתחסן. אנחנו לא מוותרים על אף אדם ונציע לו להתחסן בכדי לשמור על עצמו ועל משפחתו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים