שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "פעלנו יותר מכל להקמת ממשלה"
סער
יו"ר תקווה חדשה: "יש שני סוגי ממשלה שיכולות לקום. האחת היא ממשלה של המחנה הלאומי בראשות אדם אחר, והאפשרות השנייה היא ממשלת שינוי או אחדות פריטטית"
תגיות:
גדעון סער | צילום: אתר הכנסת

יו"ר תקווה חדשה ח"כ גדעון סער אמר במהלך טקס השבעת הנסת כי "פעלנו יותר מכל אחד אחר בשבועיים האחרונים להקמת ממשלה, ונמשיך לפעול למניעת בחירות"

"נקווה שהכנסת הנוכחית, הכנסת ה-24, תאריך יותר ימים מקודמותיה. מבחינת תקווה חדשה יש שתי סוגי ממשלות שיכולות לקום באירוע הזה. ממשלה אחת היא ממשלה של המחנה הלאומי בראשות אדם אחר. אני יודע שזה רעיון רדיקלי אבל כדאי להתחיל גם להסתגל אליו".

"האפשרות השנייה היא ממשלת שינוי או ממשלת אחדות פריטטית עם הסדרים מיוחדים שיאפשרו לנו, לתקווה חדשה, לעמוד על הערכים, על העקרונות, ועל השקפת העולם שלנו. דבר אחד חייב להיות ברור – והוא שאין אף כוח שיכול לכפות עלינו להצטרף לממשלה שבה לא נוכל לעמוד על הערכים, על העקרונות ועל השקפת העולם שלנו. זה היה נכון אתמול זה נכון היום וזה יהיה נכון גם מחר".

ח"כ יועז הנדל מתקווה חדשה אמר ל'כאן חדשות': "אפשר להשיג בקלות ממשלת ימין. אבל האופציה היותר סבירה היא הקמת ממשלת אחדות פריטטית של לפיד ובנט. במשך שבועיים עשינו עבודה מאוד קשה כדי שזה יקרה. אבל הם טיפסו על עצים ונתנו המלצות על עצמם ולצערי הצדדים לא הגיעו לשם"

ח"כ שרן השכל אמר ל'ווינט': "נעמוד בהבטחות הבחירות שלנו ונקים ממשלת שינוי. נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה". לדבריה, "אנחנו לא פוסלים את הליכוד – המפלגה הזו יכולה להעמיד כל מנהיג אחר מתוכה. סער אמר את זה מראש. הנהגת המדינה לא יכולה לחזור לנתניהו, הוא כשל בניהול המשבר ויש לנו בעיות כלכליות אדירות שצריך לפתור. צריך להביא יציבות, יש עוד הרבה עבודה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים