שיתוף
תגובות
חדשות » פעילי ימינה לח"כים: בואו לשמוע את העם
הזמנה עד הבית
במכתב נכתב כי "כניעה של הממשלה למדיניות הפרוטקשן של רע"ם שללא ספק מקרינה גם על ההסלמה באיו"ש, בירושלים ובנגב ונותנת רוח גבית לטרור הערבי"

פעילי ימינה לשעבר תלו ביום שישי על ביתו של ניר אורבך הזמנה אישית להפגנה בדרישה למדינה יהודית. בהזמנה להפגנה שתתקיים ביותר ממאה מוקדים בכל רחבי הארץ ביום שלישי הקרוב, ציינו הפעילים את מיקומו של מוקד ההפגנה הקרוב לביתו וקראו לו "להגיע לשמוע את העם".

במכתב שצרפו הפעילים נכתב: "מאז הקמת הממשלה חלה שחיקה שיטתית ומתמשכת בזהותה היהודית של מדינת ישראל. הדבר בא לידי ביטוי בכמה תחומים עיקריים; כניעה של הממשלה למדיניות הפרוטקשן של רע"ם שללא ספק מקרינה גם על ההסלמה באיו"ש, בירושלים ובנגב ונותנת רוח גבית לטרור הערבי.

"העברת מיליארדים מתקציב המדינה ל"סניף הישראלי של חמאס" כהגדרת בנט, על חשבון הכיס של כלל אזרחי ישראל. "ובפרט, בשלל רפורמות בתחומי דת- ומדינה;  ברפורמת הכשרות, הגיור, ובמתווה הכותל, שגם אם אפשר לדון על פרטיהם אי אפשר להתעלם מכך שהם חלק ממגמה של החלשת הרבנות, בדרך לטשטוש זהותה היהודית של המדינה והפיכתה למדינת כל אזרחיה.

"החששות שלנו לזהותה היהודית של המדינה, שמידי יום מתברר שאינם חששות בלבד אלא תוכנית עבודה של הממשלה, לצערנו לא מצליחים לחדור מבעד למסכי הטלוויזיה ומערכות העיתונים. כמי שרואה בעצמו המייצג האמיתי של הציונות הדתית והימין, אין לנו ספק שתרצה לשמוע את קולו האמיתי של העם הנאבק בממשלת האחים והמוסלמים שאתה חבר בה" על המכתב היו חתומים "פעילי ימינה מאוכזבים".

מתנועת 'הקו האדום' המארגנת את ההפגנה בשלישי נמסר: "המכתב וההזמנה הם יוזמה מקומית של פעילים ולא מטעמנו, עם זאת אכן ראוי שחברי ימינה יצאו ויקשיבו לציבור שבקולותיו הם הקימו את הממשלה הרעה הזאת. אנחנו מזמינים את הציבור לצאת ביום שלישי לצמתים בכל רחבי הארץ ולדרוש מדינה יהודית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים