שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » המפעל שהופצץ סמוך למוסקבה: היה שותף בבניית מטוס חמקן
פרטים חדשים
עיתונאים רוסים עצמאיים גילו כי מאז 2019 מעורב המפעל "זגורסק" בפרויקט של מפציץ אסטרטגי מהדור הבא | באירוע נהרגה אישה ועוד 42 בני אדם נפצעו
פטריית עשן ענקית מעל המפעל סמוך למוסקבה | צילום: רשתות

על פי דיווחים, המפעל שהתפוצץ הבוקר סמוך למוסקבה היה מעורב בפרויקט המפציץ האסטרטגי הבא של רוסיה, כך עולה מבדיקה של עיתונאים רוסים.

זירת הפיצוץ סמוך למוסקבה | רשתות

אישה אחת נהרגה ועוד 42 איש נפצעו בפיצוץ העז שאירע במפעל "זגורסק" בעיר סרגייב פוסאד. המפעל הוותיק נודע כיצרן ציוד אופטי ומכאני והיה אחד הספקים הגדולים של צבא רוסיה ושל המשמר הלאומי.

עוד מבחזית החדשות

לאחר הפיצוץ ניסו הרשויות לגמד את האירוע וטענו בין השאר כי הפיצוץ התרחש במחסן של ציוד פירוטכני, שחכרה חברה פרטית. מושל מחוז מוסקבה, אנדריי וורוביוב, אמר בזירת האירוע כי "למפעל כבר אין קשר למכשור אופטי ומכאני".

כך או כך, עיתונאים רוסים עצמאיים בדקו ומצאו כי לפחות מאז 2019 המפעל מעורב בפרויקט המפציץ האסטרטגי מהדור הבא, "פוסלאניק" ("שליח"). המפציץ, שנמצא בתהליכי פיתוח מאז 2009, הוא מסוג חמקן ואמור להחליף את כל המפציצים האסטרטגיים המצויים היום בשירות הצבא הרוסי.

תושבים באזור סיפרו, כי מצאו באזור הפיצוץ שרידים של פגזים. בנוסף, חלק מהאזרחים שצפו בפיצוץ טענו כי הפיצוץ לא לווה בפיצוצי משנה "ססגוניים", כפי שקורה במקרי התלקחות של אמצעים פירוטכניים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים