שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » פייזר מתקרבת לאישור חיסון ילדים בני 5-12
דיווח
מוקדם יותר החודש ראש הממשלה נפתלי בנט ביקש ממנכ"ל פייזר, אלברט בורלא, להאיץ את הליך האישור הרגולטורי למתן החיסונים לילדים בני 12 ומטה
חיסון נגד קורונה של פייזר | צילום: lakshmiprasada S, שאטרסטוק

בשורה: ענקית התרופות פייזר, נמצאת בישורת האחרונה לקראת הגשת בקשה ל-FDA עבור קבלת אישור לחסן נגד קורונה גם ילדים בני 12-5, כך דווח הבוקר (א').

כזכור, מוקדם יותר החודש ראש הממשלה נפתלי בנט ביקש ממנכ"ל פייזר, אלברט בורלא, להאיץ את הליך האישור הרגולטורי למתן החיסונים לילדים בני 12 ומטה.

בשיחה שהשניים קיימו ביניהם, בורלא אמר לבנט כי הוא רואה חשיבות רבה באפשרות לחסן ילדים, וכי הוא פועל ויפעל כמיטב יכולתו להאיץ את התהליך. השניים שוחחו גם על מבצע מתן מנת החיסון השלישית לבני 60 ומעלה בישראל, וסיכמו להמשיך לעמוד בקשר ישיר ורציף ביניהם.

ד"ר נוי כהן מהמחלקה לרפואה דחופה ילדים בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד אומר: "על ישראל להכין עצמה למבצע חיסונים מהיר של כלל הילדים בגילאים 12-5 עם מתן אישור ה FDA. כל עוד קבוצת הגיל הזו, לא תתחסן, היכולת של המדינה להגיע לחיסון עדר ולעצירת המגיפה היא מוגבלת".

הוא ממשיך:  "הסיכון והדאגה שלנו כאנשי רפואה היא לכלל האוכלוסייה ובשל העובדה שילדים באים במגע עם: המורים, הגננות, ההורים הסבים והסבתות וביכולת שלהם להדביק אותם ולגרום לחולי קשה ומסכן חיים, אנחנו חייבים לחסנם על מנת להגיע למטרה הסופית של עצירת המגיפה ומניעת הדבקת המבוגרים"

עד כה חוסנו לקורונה במנה השלישית בישראל כ-1.3 מיליון איש. ביום שישי האחרון הוריד משרד הבריאות את גיל החיסון השלישי ל-40 ומעלה. מאז מתן האישור לחסן בני נוער בני 15-12, כ-40% מקובצת גיל זו חוסנו במנה הראשונה ו-28.8% במנה השנייה. אצל בני 19-16 חוסנו במנה הראשונה כ-79% ובמנה השנייה כ-70%. עד כה חוסנו בישראל 5.89 מיליון נפשות לפחות במנה אחת.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים