שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » פיטורי שר הביטחון: מאמצים לשנות את החלטת רה"מ
גם יממה לאחר הפיטורין, טרם הוגש מכתב רשמי לשר גלנט ונכון לעכשיו הוא עדיין מכהן כשר הביטחון | מאחורי הקלעים מנסה יו"ר ש"ס להביא ל לסיום המשבר
שר הביטחון יואב גלנט | צילום: David Cohen 156

שר הביטחון יואב גלנט, שפוטר על ידי ראש הממשלה ביום ראשון בערב, טרם קיבל את מכתב הפיטורים. על פי דיווחים נעשים מאמצים מאחורי הקלעים כדי לשנות את החלטת ראש הממשלה. נכון לעכשיו שר הביטחון ממשיך לכהן בתפקיד עד שפיטורים יהיו רשמיים.

כאמור, בחדרים סגורים נעשים מאמצים למנוע את פיטורי גלנט. יו"ר ש"ס אריה דרעי מנסה להוביל את הצדדים לפשרה שתאפשר לראש הממשלה נתניהו להשאיר את שר הביטחון יואב גלנט בתפקיד ללא נזק פוליטי משמעותי. לשכת גלנט שומרת על עמימות בנושא זה וגם אנשי נתניהו לא מתייחסים לפיטורים, כך שלא ניתן לדעת מה יהיו המהלכים הבאים.

עוד מבחזית החדשות

במידה ופיטורי שר הביטחון יכנסו לתוקף, יהיה על נתניהו למצוא מחליף לגלנט. ראש הממשלה עצמו יתקשה לאייש תפקיד זה, בשל קשיים משפטיים של כהונה בתפקיד שר במקביל להליך פלילי שמתנהל נגדו.

ההחלטה על פיטורי שר הביטחון הפתיעה את פורום מטכ"ל. אלופים בצה"ל שלחו לגלנט הודעת תמיכה ובו כתבו: "אתה פרסת את הדרך לעתיד טוב יותר, שבו הכלל לפני הפרט ועם ישראל חשוב מכל כיסא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים