שיתוף
תגובות
חדשות » פיגוע קשה: הרוג ישראלי מירי בקדומים
אבי כהן
מחבל פלסטיני הגיע ברכב לצומת סמוך לקדומים ופתח באש לעבר ישראלי שמותו נקבע במקום. לאחר מכן ירד המחבל ממכוניתו נמלט למטעים הסמוכים ושם חוסל על ידי כוחות הביטח
הנשק שבו השתמש המחבל

מחבל פלסטיני הגיע ברכב לצומת סמוך לקדומים, שם פתח באש לעבר ישראלי שמותו נקבע במקום. לאחר מכן ירד המחבל ממכוניתו נמלט למטעים הסמוכים ושם חוסל על ידי כוחות הביטחון

ממד"א נמסר כי הם טיפלו בפצוע, שמצבו הוגדר בהתחלה קשה, אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו של הפצוע. מדובר על ציר שמחבר את קדומים לשכם, אזור שבו היו פיגועים רבים בעבר.

עוד מבחזית החדשות

ח"כ צבי סוכות אמר בתגובה לפיגוע הקשה כי: "אפשר וצריך לרדוף אחרי מחבלים ספציפיים 24 שעות אבל בלי לגעת בשורש שום דבר לא ישתנה מהותית. השורש הוא ההסתה האיומה שמגיעה מהרשות הפלסטינית אשר משלמת משכורות לכל החיים לרוצחי יהודים. ההסתה באה על ידי המחבל עודה שצועק על בימת הכנסת "יחי מחנה הפליטים ג'נין" בזמן הלוויתו של חייל צהל שנהרג שם..מטיפול בהסתה הוא הפתרון הראשון למניעת הטרור המשתולל".

מדובר בפיגוע נוסף בשורת פיגועים בימים האחרונים. אתמול בצהריים ירה מחבל ירה לעבר בית עסק וניידת משטרה בשכונת השומרונים בהר גריזים שבשומרון. לא היו נפגעים, אך נגרם נזק קל למבנה ולרכב. כוחות צה"ל פתחו בסריקות אחר חשודים. הירי התרחש מספר שעות לאחר שכוחות צה"ל יצאו מג'נין.

שלשום, בזמן המבצע, התרחש פיגוע דריסה ודקירה בתל אביב. מחבל פלסטיני עלה על המדרכה ועל שביל האופניים ברחוב פנחס רוזן בתל אביב כשהוא נוסע נגד כיוון התנועה ודרס עוברי אורח. בשלב מסוים יצא המחבל מהרכב והחל לדקור אנשים ואז נורה וחוסל.

ביום שני דקר נער פלסטיני בן 16 אברך צעיר בבני ברק. הנער נמלט אחרי הדקירה, אבל נתפס על ידי אופנוענים של המשטרה, והועבר לחקירה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. לשנות נוהלים: לא ליפול למלכודת של הערבים. שהחייל יגיע עם רובה/אקדח שלוף, אל כל חשוד להגיד לחשוד: "איר פאידק" "הרם ידיים" כמו במשטרה בארה"ב. ואין מצב שהחשוד מתקרב, להשאירו במרחק של מס' מטרים. לעשות עליו חיפוש נשק/סכין, רק אם אין, להתחיל לדבר איתו. אין מצב לדבר איתו לפני ההליך. עצוב מאוד על הנופלים, עצוב מאוד על הנופלים. אפשר למנוע זאת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים