שיתוף
תגובות
חדשות » פיגוע ירי בשומרון: ישראלי נפצע קשה מאש מחבלים ליד חומש
ההסלמה ביו״ש
פיגוע ירי בשומרון: ישראלי נפצע קשה מאש מחבלים ליד חומש
חיילי צה"ל פועלים ביהודה ושומרון | צילום: דובר צה"ל

פיגוע נוסף בחג. היום (שלישי) נפצע צעיר מירי במהלך צעדת מתנחלים בסמוך לישוב שבי שומרון. מצבו של הצעיר קשה והוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא. בתיעוד מהפיגוע ניתן לראות כי המחבל חולף עם רכבו ליד האמר צבאי, ואז שולף נשק, יורה מטווח אפס ונמלט. בשעה זו מנהלים כוחות צה"ל סריקות בכפר דיר שרף הסמוך למקום הפיגוע. 

את האחריות על הפיגוע לקחה על עצמה חבורת "גוב האריות", חבורת צעירים עבריינים המשליטה טרור ופשע באזור שכם. בהעדר משילות של מנגנוני הביטחון הפלסטינים, צעירים אלו עושים ככל העולה על רוחם, תוך שהם מקבלים חשיפה ברשת הטיקטוק. ההערכה במערכת הביטחון היא שגם האוכלוסייה המקומית רוצה למגר את התופעה.  

לא לחינם בחרו חברי הכנופיה את השם "גוב האריות", השם נועד בעיקר כדי להרתיע את צה"ל להיכנס לאזור, כביכול הם נכנסים לגוב האריות. הצעירים החלו את פעילותם בתוך שכם, אך לאחרונה הם מעזים אף לצאת מחוץ לעיר כדי לבצע פיגועים טעם מטרום צבאיות ואזרחיות בישראל. פיגוע הירי היום הוא עוד אחד מפעולות קבוצה זו..

 יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, מסר כי "אוזלת היד של הממשלה הזו עולה בדם, אנחנו כבר יותר מחודש מתחננים, מתריעים צועקים, תסגרו את המחסומים, תאספו את הנשקים, תפסיקו את ההסתה, תוציאו פעולה צבאית נגד הרשות הפלסטינית שמחממת כאן גל של טרור".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים