שיתוף
תגובות
חדשות » פיגוע ירי בשומרון: אש נפתחה לעבר עמדת צה"ל מרכב חולף
אש נפתחה לעבר כוח צה"ל מרכב חולף בציר גלעד | לא דווח על נפגעים | חיילי צה"ל השיבו אש לעבר רכב המחבלים
ציר גלעד | צילום: רשתות לפי סעיף 27א'

אש נפתחה הבוקר (ראשון) לעבר חיילי צה"ל מרכב חולף בציר גלעד שבשומרון. כוח של סיירת גבעתי השיב באש וזוהתה פגיעה. לא ידוע על נפגעים.

דובר צה"ל מסר כי "מחבלים ירו מרכב חולף לעבר כוח צבאי ששהה בעמדה צבאית סמוך לשכם. הכוח הגיב בירי ופגע ברכב המחבלים. אין נפגעים, נגרם נזק לעמדה הצבאית. לוחמי צה"ל סורקים במרחב אחר חשודים".

עוד מבחזית החדשות

האירוע התרחש סמוך לכביש שבו לא נוסעים ישראלים. הכוח ביצע במקום פעילות חסימה יזומה, ונתקל ברכב המחבלים. ברכב היו לפחות מחבלים וזוהו פגיעות בעמדת צה"ל.

הכוח השיב אש ופגע בחלון האחורי של רכב המחבלים, שנמלט לכיוון שכם. כעת מתבצעות סריקות באזור, וכן מוצבות חסימות בכניסות לשכם כדי לאתר את הרכב.

הציר, שבו שוכן המאחז חוות גלעד, מחבר את שתי הכניסות לשכם, צומת ג'ית והכניסה הראשית לעיר, ממוקמות בו כמה עמדות של צה"ל. בעבר התרחשו לא פעם פיגועי ירי בציר נגד לוחמים.

בליל שבת ירה מחבל לעבר כוחות הביטחון במעבר קלנדיה שבכניסה לירושלים, ופצע שני צעירים בני 22 ו-24 באורח קל, בהם מאבטח אזרחי. הכוחות השיבו אש ונטרלו את המחבל ובהמשך נקבע מותו בזירה. המחבל, שהגיע רגלית למקום, ירה באמצעות רובה M-16. גדודי חללי אל-אקצא קיבלו אחריות על הפיגוע.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים