שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » חיילת נפצעה קשה בפיגוע דריסה בבנימין
טרור היחידים
חיילת נפצעה קשה הבוקר בפיגוע דריסה בכביש 60 הסמוך ליישוב כוכב יעקב | המחבל, ראני אבו עלי, נורה ונוטרל בתום מרדף משטרתי
זירת הפיגוע | צילום: דובר צה״ל

חיילת בת 20 נפצעה קשה בפיגוע דריסה הבוקר בכביש 60 הסמוך ליישוב כוכב יעקב בבנימין. המחבל חוסל בתום מרדף, לאחר שדרס את הלוחמת נמלט לכיוון עופרה. הוא זיהה שם מחסום משטרתי שנפרס כחלק מפעילות שגרתית בגיזרה. השוטרים שנכחו במקום, הבחינו ברכב חשוד שנוסע במהירות, מזגזג על הכביש ומסכן את עוברי הדרך. השוטרים החלו במרדף אחר הרכב על מנת לעוצרו ומבקשים להקים מחסומי משטרה. במהלך המרדף מתקבל דיווח בקשר על אירוע פיגוע דריסה סמוך לצומת כוכב יעקב השוטרים מבינים מיד כי הרכב אחריו הם מבצעים מרדף מעורב בפיגוע הדריסה ומיד הם מבצעים ירי מדוייק לעבר גלגלי הרכב, פוגעים בגלגלי הרכב והחשוד ממשיך בנסיעה מגיע למחסום משטרתי ומבצע פרסה. השוטרים ממשיכים במרדף אחריו מצליחים לעוצרו, וחותרים למגע, שוברים את חלון הרכב ומשתלטים על המחבל.

המחבל, שברשותו נמצאה סכין, הוא ראני אבו-עלי, אב לחמישה מהכפר הפלסטיני ביתוניא דרומית-מערבית לרמאללה. לאבו-עלי היה רישיון עבודה באריאל ועד לפני חודש עבד בסניף "רמי לוי". הפיגוע עצמו התרחש באזור שכניסה אליו לא מצריכה את ההיתר.

פרמדיק מד"א שמוליק דיויד שהגיע לזירה סיפר: "הגענו במהירות למקום, הפצועה שכבה על הכביש בסמוך לכיכר כשהיא בהכרה וסובלת מחבלות בראשה ובפלג גופה העליון. סיפרו לנו שרכב פגע בה וברח. העלנו אותה במהירות לאמבולנס תוך כדי טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ומתן טיפול תרופתי לכאב ופינינו אותה לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ, שפינה אותה לבית החולים כשמצבה קשה ויציב".

קצין הביטחון של המועצה האזורית בנימין מני בלונדר אמר כי "האירוע התחיל בדריסה בתחנת הדלק. הדורס המשיך דרך הכיכר, עלה למעלה וגרר את הפצועה. הוא המשיך לכיוון מחסום פוקוס. שוטרים שהיו באזור קיבלו את הדיווח, זיהו את הרכב, פתחו לעברו באש וחיסלו אותו".

דובר חמאס בירושלים, מוחמד חמאדה, אמר כי הדריסה "היא תגובה טבעית לפשעי הכיבוש, כשהאחרון שבהם הוא רצח שני האחים ג'וואד ודאפר רימאווי. ההתנגדות מוכנה להגן על עמנו, והצעירים המהפכנים שלנו יודעים את דרכם להכאיב לכיבוש ונקמה על דמם של השהידים הגיבורים". בכיר חמאס, שייח' חוסיין אבו-קוואיק, התייחס גם הוא לאירוע ואמר כי "התיאום הביטחוני שהפעילה הרשות הפלסטינית עם הכיבוש הישראלי תרם להגברת הפשעים נגד עמנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים