שיתוף
תגובות
חדשות » פיגוע דקירה סמוך לחווארה: חייל נפצע, המחבלת נוטרלה
חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצוע | על פי דיווחים פלסטינים מצבה של המחבלת הוגדר אנוש ובהמשך נקבע מותה
סכין אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה

חייל צה"ל בן 20 נפצע היום (חמישי) באורח קל בפיגוע דקירה בכיכר עינאבוס, סמוך לחווארה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בלינסון . מדובר צה"ל נמסר כי המחבלת נוטרלה.

מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי המחבלת אימאן זיאד אחמד עודה בת ה-26 הגיעה למחסום סמוך לכיכר עינבוס ודקרה את החייל בכתף. כוח צה"ל שהיה במקום נטרל את המחבלת. על פי דיווחים פלסטינים, עודה פונתה לבית החולים רפידיה בשכם במצב אנוש, שם נקבע מותה.

עוד מבחזית החדשות

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א מוטי דהן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע כשהוא יושב בהכרה מלאה וסובל מפציעה חודרת בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי ובסיוע כוח רפואה של צה"ל הוא פונה לבית החולים במצב קל."

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר בתגובה לפיגוע: "זה הפך לדבר יום ביומו. רק לפני מספר שעות לכדו את המחבלים שרצחו את בנות משפחת די וכבר אנחנו בפיגוע נוסף. זו ההוכחה שחיסול מחבלים חשוב ככל שיהיה לא עוצר את הטרור".

"האירוע הזה הסתיים בפצוע קל והיה יכול להסתיים בעוד משפחה שכולה. אנחנו דורשים עכשיו יציאה למבצע התקפי בקיני הטרור של הרשות הפלסטינית עד לאיסוף כל הנשקים. והחזרת כל המחסומים הביטחוניים. כמה מתים ופצועים עוד נספור עד שהממשלה תעשה את תפקידה?", תהה דגן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים