שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » פותחים את השנה בעמק יזרעאל
שלל אפשרויות לטיולים ואטרקציות ויתרונות נוספים של עמק יזרעאל כיעד לחופשת תחילת שנה
מיקום מושלם לחופשה משפחתית | צילום: כפר הנופש מזרע

פתיחת השנה העברית החדשה הבאה עלינו לטובה מהווה הזדמנות מצוינת לצאת לחופשה נעימה כל המשפחה יחד, בין אם עדיין בחופש הגדול, במהלך החגים או בין המועדים השונים (במידה ומתאפשר), אז יעדי התיירות הכי פחות מלאים. מבחינות רבות מהווה עמק יזרעאל את היעד המושלם לחופשת תחילת שנה בלתי נשכחת.

נוף פסטורלי | צילום: כפר הנופש מזרע

מדוע דווקא עמק יזרעאל מומלץ כיעד לחופשת תחילת שנה, מהן האפשרויות לטיולים ואטרקציות באזור והיכן כדאי במיוחד ללון ולהתארח? כך נפתח את השנה החדשה בעמק יזרעאל בצורה המהנה והנעימה ביותר:

עוד מבחזית החדשות

שלל אפשרויות לטיולים ואטרקציות ויתרונות נוספים של עמק יזרעאל כיעד לחופשת תחילת שנה

עמק יזרעאל מהווה יעד מומלץ ביותר עבור כל חופשה, במיוחד בתקופה של סוף הקיץ ותחילת הסתיו, לקראת פתיחתה של השנה העברית החדשה. מלבד למיקום האטרקטיבי והקרוב יחסית למרכז ניתן למצוא בעמק מגוון רחב של מסלולי טיולים, אטרקציות לכל המשפחה ואפשרויות שונות למלא בהן את ימי החופשה.

חופשה נעימה | צילום: כפר הנופש מזרע

דוגמאות לכך לא חסר. למשל, התקופה של תחילת השנה מהווה עונה מצוינת לבקר בכמה וכמה מהגנים הלאומיים שניתן למצוא בעמק יזרעאל, דוגמת גן הנדיב, תל יזרעאל, שמורת נחל מערות (באזור רמות מנשה), גן מעיין חרוד, תל צפצפות (אזור עין דור המקראית), תל מגידו ועוד. כל אחד מהגנים הללו מתאפיין בהיסטוריה וסביבה ייחודיים, ויכול להוות בילוי יומי מהנה ביותר עבור כל בני המשפחה.

גם מסלולי טיולים מגוונים לא חסרים בעמק, כולל כאלו המתאימים לכל המשפחה. בהקשר זה כדאי לשקול מסלולים כמו טיילת נחל ציפורי, הר תבור, שביל נחל קישון, שמורת הטבע של אלוני אבא ועוד.

גם בכל הנוגע לאטרקציות למיניהן המתאימות לכל המשפחה לא תתקשו למצוא בעמק. לדוגמה – הפארק הארכיאולוגי החווייתי של תל יקנעם, הקרקס החקלאי, מוזיאון העמק בקיבוץ יפעת, טיסה בכדור פורח בשמי העמק ועוד. באמת שהאפשרויות באזור רבות ועשירות במיוחד…

אירוח מושלם | צילום: כפר הנופש מזרע

אירוח מפנק בקיבוצי העמק

ומה בנוגע למקום לינה ואירוח? כאן נוכל להמליץ בחום על אירוח בקיבוצים , בפרט שהייה במתחם כפר נופש בצפון הממוקם ממש בלב ליבו של עמק יזרעאל.

עוד מבחזית החדשות

אפשרות מומלצת במיוחד של אירוח כפרי בצפון, בעמק יזרעאל עצמו, היא כפר הנופש של קיבוץ מזרע. כך ניתן להעניק לילדים (ולעצמנו..) חוויה אותנטית, נעימה ומפנקת בעת ובעונה אחת, של אירוח בקיבוצים – חדרים נעימים ונוחים בלב המדשאות הירוקות ורחבות הידיים של הקיבוץ, אפשרות לשימוש במתקנים של הקיבוץ דוגמת בריכת השחייה ואף חדר האוכל, ביקור במוזיאון של הקיבוץ ובעיקר מיקום נוח ואטרקטיבי לצאת ממנו מדי יום לטיול, אטרקציה או כל פעילות זו או אחרת, ולחזור לאחר מכן להתרווח וליהנות מהקרבה לטבע ולשדות המקומיים. הסביבה הקיבוצית הפסטורלית של כפר הנופש תאפשר להורים להירגע ולילדים לשחק וליהנות בלי סוף, כך שכולם ייצאו שמחים ומרוצים מחופשת פתיחת השנה.

מתכננים חופשה בצפון עם ילדים? איזו דרך נוחה ונעימה יותר ניתן למצוא לפתיחת השנה החדשה? היכנסו להזמנת לינה בכפר הנופש מזרע. 


הכתבה בשיתוף כפר הנופש מזרע

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים