שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » פוטין: רוסיה מוכנה לנהל משא ומתן אך אוקראינה מסרבת
הנשיא הרוסי מסר בהודעה, כי ארצו "מוכנה לנהל משא ומתן עם כל הצדדים המעורבים בסכסוך באוקראינה" | הוא האשים את אוקראינה בחוסר מוכנות לנהל משא ומתן
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין | צילום: ID1974 שאטרסטוק

בראיון לטלוויזיה הממלכתית ברוסיה, אמר היום (ראשון) נשיא רוסיה וולדימיר פוטין, כי רוסיה תהיה מוכנה לנהל משא ומתן עם כל הצדדים המעורבים בסכסוך באוקראינה. למרות זאת, גלגל הנשיא את האשמה לפתחה של אוקראינה. לדבריו "אנחנו לא אלו שמסרבים לנהל משא ומתן, אלא הם".

עוד אמר פוטין "אני מאמין שאנחנו פועלים בכיוון הנכון, אנחנו מגנים על האינטרסים הלאומיים שלנו, האינטרסים של האזרחים שלנו, העם שלנו" לטענתו "אין לנו ברירה אלא להגן על האזרחים שלנו". "אנחנו מוכנים לנהל משא ומתן עם כל המעורבים על פתרונות מקובלים, אבל זה תלוי בהם, אנחנו לא אלה שמסרבים לנהל משא ומתן, אלא הם".

עוד מבחזית החדשות

הצהרתו של פוטין מגיעה לאחר תקיפה אווירית שביצע צבא רוסיה הבוקר. דיווחים לא מאומתים ברשתות החברתיות באוקראינה דיווחו כי הצפירות הופעלו לאחר שמטוסים רוסיים טסו מעל בלארוס, וכי עם שמיעת ההתרעות אותם מטוסים חזרו אל שטח רוסיה.

דובר חיל האוויר של אוקראינה, יורי איהנאט, אמר היום כי מטוסי צבא רוסיים טסים מעל שטח אוקראינה "כמעט מסביב לשעון". עוד הוסיף הדובר "הגברנו מוכנות, כל מה שממריא חייב להיות בשליטתנו".

אתמול, תקפה רוסיה את העיר חרסון, שלאחרונה שוחררה על ידי הכוחות האוקראינים. בתקיפה נהרגו לפחות עשרה בני אדם ונפצעו כ-58. רשויות האזור עדכנו כי מדובר "בהרג עבור הנאה", וכי לאחר התקיפה ניתן היה לראות גופות מדממות שרועות על הכביש.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים