שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » פוטין פתח את שנת הלימודים ברוסיה: "מעצמות המערב הפיצו "רוסופוביה" כדי להשמיד את רוסיה
עושה להם בית ספר
התלמידים הרוסים ישתתפו השנה בשיעורים לחיזוק הפטריוטיות | ספר ההיסטוריה עודכן, ויכלול פרק על המלחמה באוקראינה תוך האשמת המערב בפרוץ המלחמה
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין | צילום: שאטרסטוק

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש ביום שישי עם תלמידים לרגל פתיחת שנת הלימודים. 30 תלמידים מצטיינים מרחבי המדינה נפגשו עם הנשיא ב-1 בספטמבר, ושמעו ממנו שארצם "בלתי מנוצחת".

בשיחה עם התלמידים במוסקבה אמר פוטין "הבנתי למה ניצחנו במלחמה הפטריוטית הגדולה (מלחמת העולם השנייה). היה בלתי אפשרי לנצח אומה שכזו, עם גישה שכזו. היינו בלתי ניתנים להכנעה, וכך אנחנו גם כיום".

עוד מבחזית החדשות

פוטין שוחח עם התלמידים במסגרת מיזם בשם "שיחות חשובות", שהציג הקרמלין אחרי הפלישה הרוסית לאוקראינה במטרה לחזק את תחושת הפטריוטיות של התלמידים בבתי הספר. כחלק מהמיזם, מדי שבוע ילמדו התלמידים על הכוחות הסובייטיים במלחמת העולם השנייה ועל ערכי המולדת. התלמידים יאזינו להמנון הלאומי וישתתפו במסדר שבו יונף דגל הלאום. ברחבי המדינה עודדו אותם לשלוח מכתבים לחיילים באוקראינה, ולהכין רשתות הסוואה ונרות שישמשו אותם בשוחות.

בעקבות המלחמה באוקראינה עדכן משרד החינוך הרוסי את ספר ההיסטוריה לכיתות י"א, וכלל בו פרקים חדשים על סיפוח חצי האי קרים ועל "המבצע הצבאי המיוחד" באוקראינה. מדובר בפעם הראשונה שבה ילמדו תלמידים רוסים על המלחמה באוקראינה, שפרצה בפברואר 2022.

לפי ספר הלימוד, הפלישה הרוסית לאוקראינה נועדה "להגן" על הרוסים שנמצאים בה. לפי רשת BBC, ספר ההיסטוריה המעודכן מטיל על המערב את האשמה למלחמה באוקראינה. בספר ההיסטוריה נכתב כי המערב שואף "לערער את הביטחון ברוסיה", וכדי להשיג את מטרתו מעצמות המערב הפיצו "רוסופוביה" – ואחר כך החלו "לגרור" את רוסיה לסכסוכים רבים. לפי הספר, המטרה הסופית של המערב היא להשמיד את רוסיה ולהשתלט על המשאבים שלה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים