שיתוף
תגובות
חדשות » פגיעה ישירה בבניין ברחובות: הרוג ומספר פצועים
מתעדכן
אדם אחד נהרג ושבעה נפצעו במטח רקטות שנורה למרכז בשעה האחרונה | אחת הרקטות פגעה ישירות בבית ברחובות
פגיעת הרקטה ברחובות | צילום: לפי סעיף 27א'

אדם נהרג מפגיעת הרקטה בבניין המגורים ברחובות. במד"א עדכנו כי מהמקום פונו עוד חמישה פצועים – ארבעה שנפצעו באורח בינוני ואישה במצב קל. גם מספר נפגעי חרדה ששהו באזור פונו לבית החולים קפלן בעיר.

מבית החולים קפלן נמסר, כי שמונה בני אדם הגיעו אליהם, לאחר פגיעת הרקטה בבניין המגורים בעיר. מצב מרבית הפצועים מוגדר קל, מצבה של אישה בשנות ה-70 לחייה מוגדר בינוני.

הפגיעה ברחובות | צילום: לפי סעיף 27א

עוד מבחזית החדשות

מדוברות כבאות והצלה נמסר כי לוחמי האש שנמצאים במקום מדווחים על חשש לקריסת הדירה וממשיכים בסריקות נוספות , בנוסף חולצו עוד 2 לכודים במצב קל ע"י כוחות הכיבוי.

החובשים של מד"א ידידיה חכמון ותומר פשקו סיפרו: "כשהגענו לרחוב ראינו הרס רב בבניין, מיד נכנסו פנימה והתחלנו בסריקה בדירות, בדירה בקומה השלישית אותר נפגע מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

עוד סיפרו החובשים: "בדירה נוספת בדירה אותר גבר בן 74 שרגלו לכודה מתחת להריסות, הוא חולץ ע"י כוחות הכיבוי והועבר באמצעות אלונקה לאמבולנס מד"א שפינה אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו בינוני. כוחות גדולים נוספים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ל 3 נפגעים נוספים במצב בינוני ולנפגעת במצב קל", הוסיפו החובשים.

מעיריית רחובות נמסר כי "נרשמה פגיעה בשכונת מגורים בעיר רחובות. כוחות הביטחון העירוניים נמצאים בשטח ובודקים אם יש נפגעים, ואת הנזקים למבנים. ראש העיר רחמים מלול הגיע לשטח. אנו מבקשים מהתושבים לא להגיע למקום ולא להתקהל על מנת לאפשר לכוחות הביטחון לבצע את עבודתם".

ראש עיריית רחובות רחמים מלול מסר כי מהנדסים סורקים את הבניין ונערכים להעביר את הדיירים למגורים זמניים מחשש לקריסה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים