שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » עשרות ערבים ביצעו לינצ' ב-2 יהודים בעכו
שנה לפרעות
שני היהודים פונו לבית החולים לגליל בנהריה, עם פציעות דקירה וחבלות בראש כתוצאה מהאלימות שהופנתה כלפיהם ע"י עשרות ערבים
פרעות הערבים בעכו תשפ"א | צילום: דוברות המשטרה

שני צעירים יהודים, הגיעו אמש בשעות הערב לנמל עכו כדי לדוג. קבוצה של עשרות ערבים הבחינו בהם והחלו להכות אותם באלימות קשה, באלות ובדקירות סכין.

שני היהודים פונו לבית החולים לגליל בנהריה, עם פציעות דקירה וחבלות בראש כתוצאה מהאלימות שהופנתה כלפיהם ע"י עשרות ערבים. לטענת המותקפים, הערבים הבחינו בדגלי ישראל שהיו תלויים להם על האופניים.

העיתונאי יאיר קראוס, תושב עכו שמדווח כל העת על המקרים, כתב אמש: "פניתי באזור 23:10 אל דוברי המחוז (חוף) במשטרה (מעל שלוש שעות לאחר האירוע) התשובה שקיבלתי מאחד הדוברים שהיה זמין בווטסאפ: "לא מכיר האירוע". נכון לשעה זו, לא יצאה כל הודעה רשמית על האירוע".

ח״כ אופיר סופר: "מאז הפרעות בשנה שעברה המציאות בעכו בלתי נסבלת ובעיקר מסוכנת ליהודים וכל זה קורה בחסות השותפות של הממשלה עם רע״מ והמשותפת המעודדים את הלאומנות הערבית להרים ראש. המשטרה ובתי המשפט מכחישים את האירועים מאז השנה שעברה והמציאות תתפוצץ לכולנו בפרצוף. שוב".

ח״כ אבי מעוז: "את בנט ולפיד מעניין דבר אחד: לשמור על הכיסא שלהם. לא איכפת להם שהטרור הערבי מרים את הראש בכל מקום ברחבי הארץ. לא איכפת להם ששני יהודים עברו לינץ' בידי עשרות ערבים שונאי ישראל בעכו. לא איכפת להם, לבנט ולפיד שיש יהודים המפחדים להסתובב עם דגלי ישראל תלויים על רכבם לא איכפת להם שתושבי לוד מפחדים לקראת צעדה ערבית מתוכננת בה יציינו שנה להתפרעויות שלהם ולטרור שביצעו כלפי יהודים. איכפת להם רק מהכיסא שלהם. עם ישראל מייחל לרגע שההשפלה הלאומית הזאת תסתיים. רק ממשלה יהודית ולאומית תצליח להילחם בטרור ולייצר תחושת ביטחון במדינה".

תנועת רגבים: "רק אתמול בית המשפט משחרר את משתתפי הלינץ' ממאי 2021 ל"הפוגות התרעננות" המסר הועבר היטב לפורעים. זה היה ברור: זו לא שאלה של האם, אלא שאלה של מתי".

תנועת ישראל שלי: "אין משילות. אין הרתעה. יותר מדי שופטים מקלים בפסקי הדין שלהם על הפורעים, וזו התוצאה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים