שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » עניין של טיימינג: 5 הזמנים בהם הכי חכם לקנות רכב יד 2 בישראל
רכב יד 2 או חדש אפשר לקנות בכל יום, צרכנים נבונים יודעים להסתכל על לוח השנה ולגשת לסוכנות או ללוח יד 2 בתזמון מדויק | מתי תוכלו לקבל רכב בזול ובתנאים טובים?
קניית רכב | צילום: Shutterstock

איך לקנות רכב בזול? כמעט לכל ישראלי יש איזה חבר או בן דוד שבטוח שהוא פיצח את השיטה, ויודע איך לקנות רכב יד 2 בצורה שתמקסם שמירת ערך ותבטיח את המחיר הכי זול שאפשר. הם יודעים להגיד לכם מה לבדוק, איזה פורום הכי חזק, היכן האנשים הכי רעבים – כאלה שיקחו מתחת למחיר מחירון רכב יד 2 – אבל דבר אחד לרוב לא תשמעו מהם: מתי הכי נכון לקנות. 

תזמון הוא אלמנט שמשפיע הרבה יותר ממה שנדמה לכם. מומחי ליסינג ורכב בישראל מסכימים שלפני שמתחילים לחפש מבצעים והנחות, צריך לבחור את התזמון הנכון. בכתבה זו נציג בפניכם את הזמנים הטובים ביותר להתחיל לחפש רכב יד 2 שבהם הכי סביר שתקבלו תנאים אופטימליים. 

עוד מבחזית החדשות

1. בתפר שבין שנה לשנה

הכוונה היא לטווח שבין נובמבר לסוף ינואר. הרכב יורד בשנתון שלו ומגלם ירידת ערך ממוצעת של 10% במחיר המחירון, וכולם לחוצים. סוכנויות לרוב ירצו להיפטר מהמלאי שלהן, גם כדי לפנות מקום לדגמים החדשים שאמורים להגיע וגם כדי להציג נתוני מכירות כמה שיותר טובים לקראת סוף השנה.

מי שיחכה לסוף השנה יוכל לחסוך אלפי שקלים, ולרכוש רכב יד 2 במחיר מתחת למחירון. ככלל, עדיף להגיע לפני סוף השנה מסיבה נוספת: מדובר בחורף, ופחות אנשים מסתובבים ומחפשים מכונית. התחרות על כל מכונית תהיה פחות מורגשת, ויש לכם סיכוי טוב יותר למצוא מוכר שרעב לסגור עסקה. 

2. בסוף כל חודש וכל רבעון

מי שמחפש מכונית יד 2 בסוכנות ורוצה לשפר את הסיכוי להשיג פחות ממחיר מחירון רכב יד 2 צריך להיות מודע לתאריכים: אנשי מכירות צריכים לעמוד ביעדי מכירה תקופתיים. ככל שאנחנו קרובים יותר לסוף תקופה, כך יותר סביר שהמוכר יסכים לרדת במחיר או להציע לכם הרחבה של שירותים באותו הסכום. 

3. אחרי חופשות החגים 

כל היבואנים והסוכנויות עושים מבצעים לכבוד החגים בעיקר בשל הערך הקלנדרי. משפחות רבות מנצלות את זמן חופשת החגים והמבצעים שמגיעים איתם כדי לבצע קניות גדולות, וגם כדי להחליף את רכבם בחדש. כתוצאה מכך שוק רכבי יד 2 מתמלא לאחר החג, ההיצע הופך לגדול יותר, ולכם גדל הסיכוי למצוא הזדמנויות. 

4. בתחילת השבוע

מי שמחפש מכונית בסוכנות רצוי שיגיע אליה בתחילת השבוע. הסיבה היא שרוב האנשים מגיעים בדרך כלל בשישי ומוצ"ש, ובתחילת השבוע הסוכנויות כמעט ריקות. כך תקבלו את מלוא תשומת לב המוכר, שגם לא יסתובב בהרגשה שאם אתם לא תתרצו, תוך עשר דקות יגיע מישהו אחר. 

5. אחרי השקת דגם חדש, בדגש על דור חדש

נהגים שמרוצים מהמכונית שלהם אך רוצים להחליפה בחדשה יחכו שיושק הדגם העדכני, וירוצו לסוכנות. גם בישראל יש לא מעט כאלה, וכך קורה שאחרי השקת גרסה חדשה ישנם נהגים שתקועים עם שתי מכוניות – החדשה והנוצצת, והקודמת שישמחו למכור בהקדם. 

שימו לב שההזדמנות תהיה גדולה יותר אם מדובר בגרסה שעברה שינוי עיצובי מקיף, מה שעיתונות הרכב מגדירה בתור "דור חדש". כאן תהיה קפיצת מדרגה בטכנולוגיות הבטיחות, בחיסכון, בביצועים ובאבזור – ולכן יש סיכוי גדול יותר שאנשים ירוצו להחליף את רכבם, כך ששוק המשומשות יתפח במהירות. 

עוד מבחזית החדשות

לסיכום 

חכמים יודעים לתכנן את הרכישות שלהם בצורה מושכלת. מי שיכוון את הרכישה שלו למועדים שהוצגו כאן יוכל למקסם את הסיכוי לעסקה טובה – מכפיל כוח כלכלי לכל משפחה בעידן הנוכחי, של התייקרויות ואתגרי המשק. 


* הכתבה כוללת תוכן שיווקי מטעם מימון ישיר. אין בפרסום המידע משום המלצה או מתן ייעוץ, והמידע אינו מחליף היוועצות באנשי המקצוע הרלבנטיים. קבלת החלטה כלשהי על סמך האמור לעיל היא על אחריות הגולש בלבד. מספר רישיון 54414.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים