שיתוף
תגובות
חדשות » עלייה חדה בהתרעות לפיגועים ביום הבחירות: כוננות שיא ביו״ש
בחירות בצל טרור
יוטל סגר על יו״ש, צה"ל והמשטרה יגבירו את נוכחות הלוחמים במוקדי החיכוך ויגויסו שתי פלוגות מג"ב | הפלסטינים ינסו להשפיע על יום הבחירות באמצעות פיגועים
פעילות צה״ל בשכם | צילום: דובר צה״ל

מחר (שלישי) יתקיימו הבחירות בישראל, וארגוני הטרור הפלסטינים מנסים להשפיע על הבחירות באמצעות פיגועים. במערכת הביטחון מדווחים על עשרות התרעות לפיגועים מתוכננים ביהודה ושומרון ובעוטף עזה. לאחר הערכת מצב הוחלט על סגר מלא בשטחים החל מהלילה. צה"ל והמשטרה יגבירו נוכחות במקומות המועדים ביהודה ושומרון וביישובים.

על פי הערכת המצב, הוחלט במערכת הביטחון על גיוס מידי של שתי פלוגות מג"ב במילואים לפעילות ביטחון שוטף בעוטף ירושלים וביהודה ושומרון, כדי להתמודד עם ההתרעות והתפרעויות הפלסטינים בתוך הערים.

גורם ביטחוני הסביר כי ברגע שיש בחירות בישראל, המוטיבציה של גורמי הטרור ברחוב הפלסטיני עולה. "הפלסטינים מסקרים את מערכת הבחירות בישראל מאחר וזה אירוע ותהליך שמאוד משפיע עליהם בצורה עקיפה וישירה, רוצים להשפיע על מי ייבחר, יש שיח ער בנושא של מי יבחר בישראל ומי ירכיב ממשלה".

לדעת גורמי הביטחון מנגנוני הביטחון הפלסטינים ימשיכו בתיאום ביטחוני הדוק עם ישראל כדי למנוע התפרעויות אלימות ופיגועים, מכיוון שלרשות הפלסטינית יש אינטרס  ברור שלא לפגוע בממשלה הנוכחית. עוד אומרים גורמי ביטחון, כי למרות שבכל יום בחירות מטילים סגר על הפלסטינים, הם קובלים על כך שהם מפסידים ימי עבודה. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים