שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » עיצוב הבית עם כסאות בר מעוצבים
עיצוב הבית
עיצוב הבית היא מלאכה מורכבת, אותה מבצעים רבים בכוחות עצמם, אך יש מי שמבצע את העיצוב בעזרת בעלי מקצוע
עיצוב הבית | צילום: Shutterstock

כך או אחרת, הפכו כיסאות בר לנדרשים ופופולאריים בבתים רבים בישראל. כסאות בר הפכו לפונקציונליים ולא בכדי, הכסאות מאפשרים שימוש מינימאלי בחלל הבית כך שלבני המשפחה נותר מרחב גדול יותר להתנהל בו במהלך היום יום. כסאות הבר הם כסאות במבנה גבוה וארוך כך שהיקפם צר באופן דרמטי ובעיקר ביחס לכסאות הסטנדרטים. במקביל משתלבים כסאות הבר עם הסלון, המטבח, המרפסת ובכלל 

כסאות בר מעוצבים יתרונות 

שימו לב כי סגנונות הכיסאות הם רבים ומגוונים, הכסאות יכולים להיות ללא משענת גב / עם משענת גב, חומרי הגלם מהם מיוצרים הכיסאות רבים ומגוונים החל מכיסאות מתכת, דרך כסאות בר מעץ , פלסטיק ומה שביניהם. עוד רמת הגימור משתנה, בחירת הצבע, סגנון העיצוב ועוד כך שכל אדם יכול בקלות למצוא את מבוקשו. השאלה איזה כיסא מתאים לכל אדם, תלויה אך ורק בצורך האישי של כל אדם וביחס לעיצוב הרווח בחלל המיועד. 

איזה גובה כיסא הבר שלכם 

כסאות בר ממתכת, מעץ ובכלל, נמכרים בגבהים שונים אך מה שבאמת חשוב הוא גובה המושב (לא הגובה הכללי) כסאות בר סטנדרטיים נמכרים בשני גבהים מרכזיים, האחד הוא 65 ס"מ והשני הוא 78 ס"מ. התאמת הכיסא צריכה להיות מדויקת לבר אחרת הם יהפכו ללא פרודוקטיביים וללא נוחים כך למשל מושב בגובה של 65 ס"מ יתאים לדפקים בגובה שנע בין 85 ס"מ ל – 95 ס"מ ומאידך, כיסא בגובה של 78 ס"מ כבר יתאים לשימושים אחרים כגון בתי אירוח, מסעדות וכן הלאה. שימו לב כי במידת הצורך ראוי ונכון שתמדדו את גובה הדלפק / האי במטבח לפני שאתם ניגשים לבצע את הרכישה. שימו לב כי גם כסאות בר מעץ וגם כסאות בר מפלסטיק נמכרים בגבהים שונים ומותאמים אישית לגל דורש. 

סוגי כסאות בר:

כמה עולים כסאות בר

השאלה המתבקשת היא כמה תדרשו לשלם עבור כל כיסא אותו תרכשו אך התשובה אינה חד משמעית משום שכסאות נמכרים במגוון נרחב של מחירים, החל מכמה עשרות, דרך מאות ועד אלפי שקלים. לכל כיסא החומר גלם ממנו הוא מיוצר, ישנם כסאות בר מרופדים, אחרים מיוצרים מעץ, מתכת פלסטיק וכן הלאה ולכל חומר גלם המחיר שלו ובהתאם משתנה המחיר של הכיסא. בנוסף יש לקחת בחשבון את העיצוב של הכיסא והחברה המייצרת – ככל ולחברה שם חזק יותר בשוק, כך סביר שתשלמו מחיר יקר יותר עבור הכיסא וכן הלאה. 

לסיכום – כסאות בר נמכרים במגוון נרחב של עיצובים, גבהים, מחירים ובכלל ועל כן כל אדם רשאי לבחור את מבוקשו בהתאמה מלאה לצרכים וליכולות הכלכליות שלו. תפקיד החנות הוא לסייע ללקוח לבצע התאמה. 


נכתב על ידי:  https://www.chair2u.co.il/

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים