שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » עימות בוועדת החינוך: כסיף למילביצקי "אתה עומד בראש כת"
ח"כ חנוך מילביצקי יזם דיון בוועדת חינוך בעקבות פרסום על קיום מחנה קיץ לילדים ישראלים ופלסטיניים בכפר הנוער בן שמן | הדיון הצית עימות חריף בין חברי הכנסת
ח"כ עופר כסיף | צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

וועדת החינוך של הכנסת מקיימת הבוקר (שני) דיון בעקבות הפרסום בערוץ 7 על קיום מחנה קיץ לילדים על ידי פורום משפחות שכולות ישראליות ופלסטיניות בכפר הנוער בן שמן.

במהלך הדיון התפתח עימות חריף בין חברי הכנסת לימור סון הר מלך לח"כ נעמה לזימי. יוזם הדיון ח"כ מילבצקי הבהיר לכפר הנוער בן שמן כי "כל מי שמארח ארגונים כאלה לא יקבל שקל מאתנו, שיחפש את עופר כסיף". כסיף בתגובה, תקף את ח"כ מילביצקי וצעק לעברו: "אתה עומד בראש כת וצריך להיות בפח האשפה של ההיסטוריה".

עוד מבחזית החדשות

יושב ראש הוועדה חבר הכנסת יוסי טייב הודיע כי הוא לא מעוניין לשמוע בוועדה את המילה "כיבוש" מאחר ו"הכיבוש לא קיים". אך כסיף תקף אותו "יש כיבוש" טייב השיב לו: "אני אגיד מה שאני רוצה. אני שמח שסוף סוף התעוררת ונזכרת שיש ועדת חינוך".

ח"כ מילביצקי הסביר לפני הדיון: "נחרדתי לגלות שבכוונת הכפר לארח בקיץ פעילות פרוגרסיבית והזויה של "ילדים למשפחות שכולות ישראליות ופלסטיניות". פניתי בדחיפות ליושב ראש וועדת חינוך, ח"כ יוסף טייב, אשר נענה מיד וקבע דיון דחוף בנושא בוועדת החינוך ליום שני הקרוב".

עוד מבחזית החדשות

"לא ניתן יד לביסוס נרטיב שקרי, מבזה ומזעזע, אשר משווה בין חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה לבין מחבלים", הבהיר ח"כ מילביצקי. עוד אמר מילביצקי כי: "ראוי לציין כי במסגרת התקציב האחרון פעלה הממשלה לתוספת תקציב חסרת תקדים לפעילות כפרי הנוער מתוך הבנת החשיבות שיש בפעילות זו, כמו גם במצוקה הכלכלית בה הם שרויים. יחד עם זאת, לא ניתן להסכים שבמוסד שמקבל מימון ממדינת ישראל, תתנהל פעילות המבזה את חללי צה"ל. זו יריקה בפרצוף לחברה הישראלית ולא נסכים לה".

כזכור לפני כשלושה שבועות פורסם, כי ארגון השמאל "פורום משפחות שכולות ישראלי-פלסטיני בעד שלום" יערוך בחודש יולי הקרוב את המחזור ה-18 של המחנה לבני ובנות נוער פלסטינים וישראלים "שחוו שכול כתוצאה מהסכסוך", כלשון המודעה. המחנה יתקיים בכפר הנוער בן שמן כשהמשתתפים בו יתארחו למשך שמונה ימים במקום וייהנו מפעילויות שונות שיכללו "פיתוח תקשורת המבוססת על הקשבה, חברות וכבוד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים