שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » עידו נתניהו על נשיא ארה"ב: "לא יודע מבחינה מנטלית באיזה מצב הוא"
אחיו של ראש הממשלה עקץ את נשיא ארה"ב בהתייחסו לשאלה מדוע אחיו טרם הוזמן לבית הלבן | בהמשך חזר בו: "התבטאתי בצורה לא מוצלחת"
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן | צילום: צילום: שאטקסטוק

עדו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין היום (שלישי) לכאן רשת ב' והתייחס בין היתר לאי הזמנתו של אחיו לפגישה בבית הלבן עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן.

על עמדת האמריקאים לגבי הרפורמה המשפטית אמר נתניהו: "הם (בלינקן ובכירי ממשל נוספים) לפחות בקיאים, לא ביידן, שאני לא יודע מבחינה מנטלית באיזה מצב הוא. אני מבטיח לך שבלינקן ואחרים יודעים מה זה משפט אזרחי ומנהל אזרחי, ואצלנו יש בורות".

עוד מבחזית החדשות

עוד טען נתניהו כי "האמריקאים משתמשים בעניין של הרפורמה המשפטית כתירוץ". "ביידן בעצמו רוצה לצמצם את הכוח של בית המשפט העליון שלו. אין להם אפילו חצי מהכוח מבית המשפט העליון שלנו" הוסיף.

על השאלה למה נתניהו לא מוזמן לבית הלבן, השיב נתניהו תוך שהוא מאשים את ה"ממשל הדמוקרטי", ולא בהכרח את זה הנוכחי של הנשיא ביידן. "הם מקווים שהממשלה הזו תיפול ומנסים להפעיל לחצים. הם פועלים באופן פעיל כדי שביבי לא ייבחר. אובמה ניסה באופן פעיל, אפילו הזרים כספים לאופוזיציה. זה לא ביידן. זה הממשל הדמוקרטי" טען נתניהו.

נתניהו האשים את ממשל ביידן וטען כי הוא מנסה להחליש את ממשלת נתניהו: "הממשל הדמוקרטי מעוניין להחליש את הממשלה הנוכחית. הוא לא שמח מממשלת ימין. זה ממש לא טוב לו שביבי נמצא שם. כל ממשל דמוקרטי תמיד פעל נגד ממשל ימני נחוש".

בהמשך הבהיר אחיו של ראש הממשלה "התבטאתי בצורה לא מוצלחת ואני מבקש להבהיר את דברי, אני לא מטיל שום ספק במצבו של הנשיא ביידן שהוא ידיד גדול של ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים