שיתוף
תגובות
חדשות » עזה: 5 רקטות שוגרו הלילה, צה"ל תקף ברצועה
5 רקטות שוגרו הלילה מעזה לעבר שטח ישראל ופגעו בבית בשדרות | בתגובה תקף צה"ל ברצועת עזה
תגיות: ,
רקטות ששוגרו הלילה | צילום: רשתות לפי סעיף 27א'

5 רקטות נורו הלילה (שלישי) מרצועת עזה לעבר שטח ישראל הלילה ויורטו על ידי כיפת ברזל. רקטה אחת פגעה בבית בשדרות – אין נפגעים.

רקטה שפגעה בבית בשדרות | עירית שדרות

בתגובה לשיגורים תקפו מטוסי צה"ל אתר תת-קרקעי לייצור אמצעי לחימה שנמצא בשימוש מחלקת הכימיה של ארגון חמאס ואתר לייצור חומרי גלם רקטיים של הארגון.

עיריית שדרות מסרה הבוקר, כי בעקבות השיגורים, רקטה פגעה בבית מגורים בעיר. בני המשפחה שהו בממ"ד ולא נפגעו אך נזק נגרם לבית.

עוד מבחזית החדשות

מוקדם יותר הלילה הותר לפרסום שלוחם צה"ל בקבע דוד יהודה יצחק ז"ל נהרג אתמול במהלך חילופי האש במבצע של צה"ל במחנה הפליטים בג'נין. הלוחם נפגע במהלך הקרבות ונפצע באורח קשה מאוד, ומותו נקבע בדרך לבית החולים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. צה"ל ממשיך לרדוף אחר היתושים ולא ליבש את הביצה. גם אם ייהרגו 30 מחבלים, מחר יקומו 100 מחבלים חדשים המוסתים. לכך הפתרון חייב להיות אחרת: לחוקק חוק אשר יאפשר לגרש מחבלים לאחר משפט למדינת פלסטין בעזה. גם זורקי מטענים ואבנים יישפטו ויגורשו לעזה. זורקי אבנים קטינים יישפטו יחד עם הוריהם, ואחד ההורים או אחד האחים הגדולים שלהם יגורשו לעזה עם הקטינים. כל המגורשים לא יוכלו לחזור כלל לישראל. במקביל ייאסר לספק תעסוקה לכל משפחה אשר בן משפחתה גורש. במקביל יש לייבא מסין, הודו סרילנקה עובדים למשך 5 שנים, להם ניתן לשלם שכר נמוך משמעותית מהשכר הרגיל בישראל, עובדים שיחליפו את העובדים ממשפחות הטרוריסטים. ( לא יתכן שיהודים יספקו פרנסה לאויביהם, אשר ייאלצו לחפש פרנסה בחו"ל). במקביל יש לחוקק חוק שיאפשר ביטול אזרחות וגרוש אזרחי ישראל או גרוש פלסטינים המסיתים לטרור, מיהודה ושומרון לעזה. אין כל סיבה להמשיך ולמלא את בתי הכלא בישראל בעשרות או מאות אלפי מחבלים ומסיתים. גם משפחות המגורשים המסיתים לא יוכלו להתפרנס בישראל. במקביל, יש לבטל את הסגר שלנו על עזה. אין כל סיבה להתייחס למדינת פלסטין בעזה באופן שונה מהתייחסותנו בעבר כלפי מצרים וסוריה, בעת התחמשותם בנשק. לכן יש להודיע כי תוך 6 חודשים, תפסיק ישראל לספק מזון ודלק לעזה, ועל החמאס השולט שם לדאוג לאספקה זו מחו"ל, בעוד 6 חודשים, מועד ביטול הסגר על עזה. כן על ישראל להצהיר כי על כל ירי מעזה לישראל, תתקוף ישראל הן את סביבת מוקדי הירי, והן את תשתיות עזה, בלי קשר מי היורה. כל תושבי עזה, היודעים שמסביבתם יתכן ירי על ישראל, אם אין ברצונם להיפגע, עליהם לעזוב את בתיהם, לסביבה אחרת. עזה יכולה להמשיך ולהסית נגד ישראל, אך מי שייענש הן המסיתים בישראל וביהודה ושומרון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים