שיתוף
תגובות
חדשות » עזה: חשש מסיכולים ממוקדים עם תום הרמדאן
בעזה חוששים כי גוברים הסיכויים לביצוע סיכולים ממוקדים על ידי ישראל | ארגוני הטרור הגבירו את הכוננות ונערכים לתגובה | גם בכירים בחו"ל הגבירו את אמצעי הזהירות
מחבלי חמאס | צילום: Abed Rahim Khatib, שאטרסטוק

ברצועת עזה קיימת דריכות גבוהה וחשש שישראל תחדש את פעולות החיסול נגד בכירים בחמאס ובג'יהאד האסלאמי . הכוננות של ארגוני הטרור ברצועה הוגברה, והם נערכים לאפשרות של ביצוע סיכולים ממוקדים מצד ישראל.

במסגרת ההיערכות, הארגונים בוחנים דרכי תגובה אפשריות, ומביאים בחשבון שעזה עלולה להיגרר לסבב לחימה במקרה שבו יבוצעו חיסולים של מפקדים או בכירים בהנהגות הארגונים. בעזה סבורים שהסיכויים לפעולות מסוג זה גוברים עם סיום החגים והמועדים המיוחדים בשני הצדדים.

עוד מבחזית החדשות

בעזה ננקטים אמצעי זהירות הכוללים הגברת אבטחה והפחתת תנועות של גורמים שעלולים להיות על הכוונת. על פי דיווחים, גם בכירים בארגונים הפלסטינים השוהים בחו"ל נמצאים בכוננות ונוקטים באמצעי זהירות מחשש לחיסולים.

גורם פלסטיני אמר כי "במקרה שבו יחוסל יחיא סנוואר, הארגון יחווה מכה אסטרטגית שייקח לו תקופה ארוכה להשתקם ממנה". בנוסף, משוכנעים בחמאס כי גם סאלח אלעארורי, האסטרטג הראשי של הארגון, שיושב בלבנון, ופועל משם להבערת הגדה, נמצא בראש רשימת המיועדים לחיסול.

בתום כינוס שנערך אמש בעזה, הזהירו הפלגים הפלסטינים כי "איומי האויב להפעיל את מדיניות החיסולים נגד מנהיגי ההתנגדות לא תאפשר לו לשקם את תדמיתו, שנשברה בידי ההתנגדות. העונש הצפוי לאויב וצבאו המובס יהיה גדול".

בחמאס ובג'יהאד הצהירו בימים האחרונים כי "חזרה לחיסולים תוביל לעוד הסלמה". ברצף של התבטאויות והודעות, הארגונים דואגים להעביר את המסר כי מצד אחד הם אינם מזלזלים באיומים של ישראל, אך מצד שני, אינם מפחדים, וערוכים לתגובה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. חחחחחחחח התחילו לשקשק ימח שמם כן יואבדו כל אויביך השם תודה על היכולת שנתת לעם שלנו תודה על החיים ועל שאנחנו יהודים בנים שלך לנצח תודה תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים