שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » עו"ד עמית איסמן ימונה לפרקליט המדינה
סער החליט
שר המשפטים יביא את המינוי לאישור הממשלה. סער עדכן את המועמד בדבר האפשרות שתפקיד היועץ המשפטי לממשלה יפוצל והשלכותיה האפשריות
עמית איסמן | צילום: באדיבות דוברות משרד המשפטים

סגן רה"מ ושר המשפטים גדעון סער הודיע היום לעו"ד עמית אייסמן על החלטתו לאמץ את המלצת ועדת האיתור שהתקבלה פה אחד ולמנותו לתפקיד פרקליט המדינה. שר המשפטים יביא את המינוי לאישור הממשלה.

מלשכת סער נמסר כי "תפקיד פרקליט המדינה אינו מאויש במינוי קבע מזה שנה וחצי. מינוי פרקליט המדינה כעת חיוני לפרקליטות המדינה ולתפקודה התקין ולכן החליט השר להביא את המינוי לאישור הממשלה ללא דיחוי".

בין התפקידים אותם מילא עו"ד אייסמן במהלך דרכו: פרקליט מחוז חיפה, המשנה לפרקליט המדינה(תפקידים מיוחדים), המשנה לפרקליט המדינה(משפט פלילי) ובחודשים האחרונים מ"מ פרקליט המדינה.

שר המשפטים קיבל את החלטתו לאחר פגישות שקיים עם המועמד, בהן הציג האחרון את תכניותיו ואת תפיסתו לגבי התפקיד, תפיסת עולמו המקצועית, לרבות השינויים שבכוונתו להוביל בעבודת הפרקליטות.

עוד נמסר כי השר התייעץ עם מספר אישים בתחום המשפט, ובהם גם היועץ המשפטי לממשלה, שעמד בראש ועדת האיתור. שר המשפטים עדכן את המועמד בדבר האפשרות שתפקיד היועץ המשפטי לממשלה יפוצל והשלכותיה האפשריות.

שר הביטחון ושר המשפטים לשעבר, בני גנץ: "מחזק את ידיו של שר המשפטים גדעון סער על השלמת מינויו של עו״ד עמית אייסמן לתפקיד פרקליט המדינה ומברך את עמית בהצלחה גדולה במילוי תפקידו החשוב. חלק מהותי משמירה על הדמוקרטיה היא בהקפדה על מינויים עצמאיים לעמדות המפתח ומניעת פגיעה בשלטון החוק. בכל יום שיעבור תעשה ממשלת השינוי את מה שנמנע שנים מאזרחי ישראל. רק התחלנו. עמית, בהצלחה גדולה. גם כעת, תזכה לכל גיבוי שתידרש לו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים