שיתוף
תגובות
חדשות » עובד מעזה נהרג מרקטה במהלך השבת
הירי מהרצועה התחדש לאחר מספר שעות של הפוגה | המטכ"ל הרצי הלוי אמר כי זה מאפשר לצה"ל "להעמיק הישגים" | בצהריים נהרג פועל מעזה מרקטה
ראש הממשלה בהערכת מצב | צילום: לע"מ, חיים צח

הירי בצהריים (שבת) נפצעו קשה שני אחים מעזה שעובדים בחממות בישראל. אחד האחים מת מפצעיו מאוחר יותר. יש לציין כי החממות נחשבות לשטח פתוח ולא נשמעת בהם אזעקה.

גם היום נמשכו השיגורים לעבר יישובי העוטף והדרום. בתגובה, צה"ל תקף שתי מפקדות מבצעיות של בכירים בארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה, המשמשות להכוונת ירי ותכנון פעולות טרור כנגד ישראל. כמו כן, פגעו הכוחות בשבעה משגרי רקטות ומרגמות מוטמנים.

עוד מבחזית החדשות

הירי והתגובה מגיעים לאחר דיווחים על התקדמות להפסקת אש בתיווך מצרי. על פי הדיווחים, המתווך המצרי הציג הצעה חדשה לרגיעה בעזה, הכוללת הפסקת אש זמנית החל מהיום בחצות. עוד דווח כי ההצעה כוללת הפוגה הומניטארית לפתיחת מעברי בית חנון וכרם אבו סאלם והכנסת ציוד רפואי לרצועה.

דובר צה"ל עדכן כי חיל האוויר ממשיך לתקוף מטרות נוספות של הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. "כלי טיס של צה"ל תקפו 6 מפקדות מבצעיות ששימשו פעילים של היחידה הרקטית בארגון הטרור. המפקדות שימשו את היחידה לתכנון ושליטה על הירי הרקטי שמכוון לעבר שטח ישראל, ומאחת מהן התנהלה לחימה במבצעים 'שומר החומות' ו'עלות השחר'". עוד נכתב בהודעת צה"ל כי אחת מהמפקדות שהותקפו שימשה את האחראים על ייצור רקטות מהיחידה הרקטית, שהמפקד שלה עלי ראלי וסגנו אחמד אבו דקה חוסלו ביום שישי.

טל לב רם

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים