שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סקר: בנימין נתניהו חזר להוביל על בני גנץ
מסקר שפורסם השבוע עולה כי רה"מ נתניהו חזר להוביל בסקרים על יו"ר המחנה הממלכתי | 63% ענו כי "נתניהו והליכוד נכנעו לחרדים"
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: חיים צח - לע"מ

לאחר שבשבועות האחרונים יו"ר המחנה הממלכתי חבר הכנסת בני גנץ הוביל בסקרים, היפוך מגמה. הפופולריות של ראש הממשלה בנימין נתניהו עולה. מסקר של מכון מדגם בשיתוף ipanel עולה כי 39% השיבו שראש הממשלה הנוכחי הוא המתאים ביותר לתפקיד, זאת לעומת 36% שתומכים בגנץ. בהתמודדות מול לפיד קיימם פערים גדולים אף יותר. 42% חושבים שנתניהו המתאים ביותר לתפקיד, ורק 27% סבורים שלפיד.

עוד עולה מתוצאות הסקר כי המבצע בעזה השיב לראש הממשלה נתניהו את תמיכת הציבור. למרות זאת 63% מהנשאלים סבורים כי "נתניהו והליכוד נכנעו לחרדים", זאת לעומת 30% שלא הסכימו עם המשפט.

עוד מבחזית החדשות

הסקר בדק גם את דעת הציבור בנושא חוק הגיוס והפטור לחרדים. מניתוח התוצאות עולה כי רוב של 65% סבורים כי החרדים צריכים להתגייס לצה"ל, לעומת 22% בלבד שחושבים כי החרדים צריכים לשמור על המדינה באמצעות לימוד תורה. לעומת זאת בקרב מצביעי הימין 42% סבורים שלימוד תורה שומר על המדינה ולכן מי שלומד תורה לא צריך לשרת בצה"ל, 45% מאמינים שהחרדים צריכים לשרת כמו כולם.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. החרדים פראירים גם דרשו את המינימום וגם מוחפשים היו צריכים לדרוש כמו הערבים בכנסת הקודמת בלי לדפוק חשבון לאף אחד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים