שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » ספינה בבעלות ישראלית הותקפה ליד עומאן
בריטניה מדווחת
משרד ההגנה של בריטניה מדווח: ספינה בבעלות ישראלית הותקפה אתמול בלילה ליד חופיה של עומאן. הספינה מנוהלת על ידי חברה בבעלות איל עופר
ספינה איראנית עולה באש, ארכיון | צילום: ImageBank4u, שאטרסטוק

משרד ההגנה של בריטניה אמר היום (שישי) כי ספינת משא בבעלות ישראלית הותקפה בים הערבי לחופי עומאן. לפי הודעת משרד ההגנה, הוא עדיין חוקר את התקרית שדווחה על ידי שירות הסחר הימי של בריטניה. לפי השירות, התקרית אירעה במהלך הלילה, מצפון-מזרח לאי מוסירה העומאני.

גם הארגון הימי UKMTO, השייך לצי המלכותי של בריטניה ומנטר אחר בטיחות נתיבי סחר ימיים, דיווח על האירוע ומסר כי לא מדובר במתקפה שבוצעה על ידי פיראטים. עומאן לא מסרה פרטים על האירוע, וכך גם הצי האמריקני שמפטרל באזור. גם בתקשורת האיראנית לא התייחסו לתקרית.

לא ידוע על נפגעים בתקיפה. גם בישראל לא הגיבו עדיין לאירוע, אבל מדובר בתקרית נוספת בשרשרת של תקיפות נגד כלי שיט בבעלות ישראלית חלקית באזור. זאת על רקע המתיחות הביטחונית מול איראן שהואשמה באחריות לתקיפות.

חברת ספנות בבעלות איש העסקים הישראלי איל עופר אישרה כי מדובר בספינה יפנית שמנוהלת על ידה: "אנחנו יכולים לאשר כי היה חשד לתקרית פיראטית על סיפון המיכלית M/T Mercer Street. אנחנו בקשר עם הרשויות הימיות בבריטניה ונספק מידע בהמשך". עוד נמסר כי הספינה הייתה בדרכה מדאר אס-סלאם לפוג'יירה, ללא מטען.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים