שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סערה בעוצמה יהודית: בן גביר הדיח את אלמוג כהן מוועדת חוץ וביטחון
בן גביר הדיח את אלמוג כהן מוועדת החוץ והביטחון כי הוא "ניסה לתקוע מקלות בגלגלים" | כהן: "מי שכועס עליי בסיעה יכול לשתות מים קרים"
חבר הכנסת אלמוג כהן | צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודיע היום (שלישי) למספר 3 במפלגת עוצמה יהודית, ח"כ אלמוג כהן, כי הוא החליט להדיח אותו מוועדת החוץ והביטחון של הכנסת. החלטתו של בן גביר מגיעה כסנקציה על כך שלא התיישר עם הסיעה, כשאמר בשבוע שעבר שהאולטימטום שהציב בן גביר לראש הממשלה בנימין נתניהו בעניין התקציב לא מקובל עליו.

דבריו של ח"כ כהן עוררו זעם רב בהנהגת עוצמה יהודית וחנמאל דורפמן, ראש המטה של בן גביר, כתב בקבוצה של המפלגה: "אני מתחיל לחשוב שאת אלמוג מעניין רק אלמוג, לא איתמר, עוצמה יהודית או תושבי הנגב". גורמים בעוצמה יהודית אמרו היום כי ח"כ כהן "פגע במאבק על הנגב והגליל, ובזמן שכל חברי הסיעה נאבקו ניסה לתקוע מקלות בגלגלי המאבק".

עוד מבחזית החדשות

בתגובה צייץ כהן בטוויטר כי "בזמן שהפשיעה בנגב ובגליל חוגגת ואזרחים נרצחים ברחובות, כדאי להתעסק בלייצר פתרונות, ופחות בנקמות אישיות. גאה על כך שעמדתי על דעתי בחדרים סגורים להצביע בעד התקציב כפי שנעשה הערב, בכדי לשמור על ממשלת הימין החשובה הזו שמביאה לנגב תקציבי עתק ופרויקטים לאומיים. הצטערתי לשמוע על הדחתי מועדת חוץ וביטחון, אשרת את תושבי הנגב נאמנה בכל צעד ושעל. אני רק תוהה מי מחליף אותי, חנמאל?".

דורפמן הגיב לו בטוויטר: "יש שיושבים במשרד האוצר כדי להביא תקציב לנגב ולגליל, ויש שיושבים שם כדי להביא תמונה גם אם זה נגד תושבי הנגב. שמח להיות בצד של התושבים ולא בצד של המצטלמים".

הבוקר, טען כהן בריאיון ל-ynet: "לא התנהלתי במנותק מהקו הסיעתי". כהן התייחס לפגישתו עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שהתקיימה ברקע צעדי מפלגתו ללחוץ על משרד האוצר: "הפגישה נקבעה כבר לפני חודש, מי שכועס עליי בסיעה יכול לשתות מים קרים".

בתגובה לדבריו של דורפמן בקבוצת המפלגה אמר: "זה משהו שאמור להזיז לי? הדברים האלה פשוט חולפים ממני כאילו לא קרו בכלל. חנמאל הוא איש טוב, אדם מאוד חכם, אבל זה רחוק מלרגש אותי. בסוף כשיש קו כזה חשוב של נושא התקציב ולי יש פגישה עם שר האוצר שיכולה להפיק את המיטב למען תושבי הנגב, אני אעשה את זה. הם נמצאים בראש סדר העדיפויות שלי, בשבילם אני אעשה הכול".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים