שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סמוטריץ' נגד לפיד: "איזו תמונת מודיעין אתה מכיר, שאתה קורא לעצור את המבצע?"
שר האוצר מתח ביקורת על יו"ר האופוזיציה שאמר שצריך לסיים את המבצע | לדבריו: "אנחנו בינתיים משיגים טוב את היעדים שהגדרנו"
שר האוצר בצלאל סמוטריץ | צילום: לע״מ

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התראיין הבוקר (חמישי) ל-103FM, והתייחס להמשך מבצע "מגן וחץ". לדבריו "אני חושב שאנחנו בינתיים משיגים טוב את היעדים שהגדרנו למבצע. מבצע שפתחנו בו, יזמנו, קבענו את המקום, העיתוי, האיך".

עוד אמר סמוטריץ' "ההפתעה והפגיעה בג'יהאד האסלאמי טובה וגדולה. גם גלי התקיפה ההמשכיים עשו נזק גדול מאוד. המטרה שלנו בינתיים מושגת. אחר כך נתחקר את עצמנו, נלמד, נשתדל להיות יותר טובים אבל בינתיים התמונה נראית טובה".

עוד מבחזית החדשות

שר האוצר טען כי הוא מצליח להשפיע באופן ניכר על מדיניות הממשלה: "אני בסה"כ חושב שאני משפיע מאוד, אני משקיע 99 אחוזים מזמני במשרד האוצר. אני משפיע, יש דיוני קבינט. אני חושב שאני משפיע, יש ראש ממשלה, שר ביטחון, הם מקיימים הערכות מצב שוטפות. טבעי, לגיטימי, אני מגבה אותם באופן מוחלט. במבחן התוצאה – התוצאה טובה. כל מה שהתרענו מפניו קורה עכשיו בפועל. אני מקווה שלפחות הלקחים מופקים. מי שעוד מעלה על דעתו את השיגעון הזה של לקחת את עזה, להכפיל אותה, שיתפקח".

לגבי פיצויים לבעלי העסקים בעוטף עזה, אמר שר האוצר: "ההליך הזה קיים, הכרזנו מיד ביום הראשון מצב מיוחד בעורף, מאפשר לבעלי העסקים לקבל פיצויים כבר מהיום הראשון. לצערנו בעלי העסקים באזור מנוסים בעניין הזה. אני בשלוש בלילה, אחרי שבוצע החיסול המוצלח, הערתי את ראש רשות המיסים, וידאנו שעל הבוקר אנשינו יהיו שם. אנחנו מתגברים כוח אדם, כולם יפוצו. מדינת ישראל תעמוד לימינם, הם גיבורי עוטף ישראל".

לסיום, תקף סמוטריץ' את יו"ר האופוזיציה לפיד: "הוא מגחיך בעיקר את עצמו, על בסיס מה אתה קורא לעצור את המבצע? איזו תמונת מודיעין אתה מכיר? יש מערכת שיקולים שמבוססת על הרבה מאוד מודיעין, שיקולים אסטרטגיים. המבצע הזה יסתיים ברגע שנחשוב שזה מה שנכון וטוב לביטחון של מדינת ישראל ואזרחיה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. זה לפיד עושה את עצמו ראש ממשלה מבלי להיבחר ולשר הבטחון בלי לדעת את כל השיקולים זה לא מפתיע מבחינתו היה מוותר להם על סיכולים ממוקדים אבל זה בטוח לא חכם יותר טוב שהטרוריסטים לא ישנו בלילות ממה שיושבי הדרום לא ישנו אם הממשלה ישיג את זה יהיה שינוי מדיניות והוא ישפיע על עוד זירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים