שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סמוטריץ' ובן גביר סיכמו על ריצה משותפת
לפני הבית היהודי
מפלגת הציונות הדתית ועוצמה יהודית חתמו על הסכם לריצה משותפת. עוצמה יהודית קיבלו את מקומות 3-6 במסגרת ההסכם. "ממשיכים במו"מ מול הבית היהודי", נמסר
איתמר בן גביר, בצלאל סמוטריץ' ואבי מעוז | צילום: עוצמה יהודית

יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' חתם הערב (רביעי) עם יו"ר מפלגת עוצמה יהודית איתמר בן גביר על הסכם לריצה משותפת. המפלגות יתאחדו ל"בלוק טכני" גם עם מפלגת נעם, ולאחר החתימה על ההסכם הם קראו גם למפלגת הבית היהודי לחבור אליהם. עוצמה יהודית קיבלו את מקומות 3 ו-6 ברשימה.

מפלגת הציונות הדתית נמסר: "כי יש לנו אחריות. שמחים לבשר שלפני דקות אחדות חתמנו עם נציגי עצמה יהודית-נעם על הסכם בלוק טכני במסגרתו ישולבו נציגים מטעמם ברשימת הציונות הדתית לכנסת. בכך אנו מביאים למקסימום את הסיכוי שלאחר הבחירות תקום ממשלת ימין בישראל".

"במקביל ימשך המשא ומתן עם מפלגת הבית היהודי ונשמרו לה מקומות מכובדים ברשימה. אנו עומדים יממה לפני המועד האחרון להגשת הרשימות וקוראים לחברינו בבית היהודי להתעשת ולהצטרף אלינו לאיחוד מלא במפלגת הציונות הדתית מתוך כבוד והערכה הדדיים ושותפות אמיתית לדרך".

"בל ניתן אפילו לפרומיל מקולות הימין לרדת לטמיון ולסיכון הקמת ממשלת שמאל. חברי הבית היהודי, בואו, הצטרפו, הציונות הדתית רוצה אתכם איתה. יחד נביא להקמת ממשלת ימין איתנה, שתביא למדינת ישראל ועם ישראל שגשוג וצמיחה בארבע השנים הקרובות תוך שמירה על ערכי הציונות הדתית והימין האידיאולוגי", לשון הודעת מפלגתו של סמוטריץ.

מיהדות התורה נמסר כי "מפלגת הציונות הדתית בראשותו של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', מפלגת עוצמה יהודית בראשות עו"ד איתמר בן גביר ומפלגת נעם בראשות אבי מעוז חתמו הערב (רביעי) על הסכם לריצה משותפת בבחירות הקרובות. לאחר חתימת ההסכם, קראו הצדדים ליו"ר הבית היהודי חגית משה להצטרף לבשורת האחדות על מנת להבטיח את ניצחון הימין בבחירות, ולמנוע הקמתה של ממשלת שמאל מסוכנת".

יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר: "הערב הזה הוא ערב של בשורה למחנה הימין בכלל ולציונות הדתית בפרט. מהאיחוד הערב יוצאת לעם ישראל בשורה גדולה עבור כל מי שחפץ בבית פוליטי אידאולוגי, שלא מתפשר על ערכיו ומניף בגאון דגל של דרך ומחויבות לעם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל. אנו קוראים לכל מי ששותף לחזון הגדול הזה לחבור אלינו ולהיות חלק מהמהלך שיציל את שלטון הימין בבחירות הקרובות".

ראש מפלגת נעם אבי מעוז על הסכם האחדות שנחתם עם מפלגת הציונות הדתית: "חתמנו כעת על הסכם איחוד עם סיעת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ ועוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר. אני מברך על כך שראשי המפלגות הבינו שכוחנו באחדותנו ושהתקבלה ההחלטה המוצדקת והנכונה להתאגד יחדיו סביב האידאליים והערכים הגדולים שחשובים לכולנו. הסכם האיחוד הערב הוא צעד נוסף וגדול לאחדות מלאה של כל הציבור הדתי, צריך לרכז מאמץ ולקרוא לחגית להצטרף עוד הערב לרשימה המאוחדת".

"מפלגת נעם באה לעולם כדי לעסוק בחיזוקה ושמירתה של הזהות היהודית של המדינה וסילוק ההשפעות הזרות מהמערכת הציבוריות. הבחירות הקרובות הן בחירות בין הזהות היהודית של המדינה לבין מדינת כל אזרחיה. ובעזרת השם החיבור הזה יוביל לנצחון גדול ולהקמת ממשלת ימין אידאולוגית, יציבה וחזקה עם יכולת משילות אמיתית שתאפשר למחנה הלאומי כולו לקדם את הנושאים שחשובים לעם ישראל".

יו"ר סיעת מרצ, ח"כ תמר זנדברג, על האיחוד בין בן גביר וסמוטריץ': "התכנית שנתניהו שקד עליה לילות כימים יצאה לפועל. הוא רקח איחודים וסחר בשיריונים ובמינויים שיכניסו גזענים קיצונים לכנסת, רק כדי להימלט ממשפט באישומי שחיתות חמורים. כשחסינות על הפרק, הוא מוכן לכרות ברית גם עם כהניסטים. הבושה מתה".

מיקי זוהר: "ההסכם שנחתם בין סמוטריץ' לבן גביר חשוב מאוד לימין, בע"ה הוא יעזור לנו לנצח את הבחירות. אני מברך אותם על כך שגילו מנהיגות ואחריות שהובילה להחלטה הנכונה. בע"ה נעשה ונצליח"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים